CADET TRAINING Afisari: 96
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 42
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Constructorilor , nr. 20A,
-------------------------
Phone: Telefon
  0786056499
-------------------------
Web: Internet
  email: consultant@cadettraining.ro
  site: www.cadettraining.ro

 
Expert achizitii publice Pret: 850,00 RON
Detalii  

Acreditare

Curs certificat de către Autoritatea Națională pentru Calificări

Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice

Ministerul Educației Nationale

Cod COR

214946

Program sustinut de

Specialist cu experiență de peste 12 ani în domeniul achizitiilor publice, acumulată atât în mediul privat cât și în cel public și în cadrul Autorității Naționale pentru Reglemenatrea și Monitorizarea Achizițiilor Publice – ANRMAP.

Tematica

Cursul se adresează atât persoanelor fizice cât și juridice, funcționarilor publici din administrația publică centrală și locală, autorităților contractante care efectuează achiziții publice, specialiștilor din cadrul societăților comerciale care participă la procedurile de achiziții publice, firmelor private beneficiare de finanțări europene care sunt obligate să își efectueze achizițiile conform legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice. 

Modificări legislative la zi și impactul acestora asupra derulării achizițiilor publice în România

1. Sistemul achiziţiilor publice în România – modificări legislative – Legea 279\\2011 de modificare a OUG 34\\06  cu completările și modificările ulterioare, Ordinul președintelui ANRMAP 509\\2010 privind formularea criteriilor de calificare și selecție

2. Reguli de verificare de către opeartorii ANRMAP  a documentației de atribuire a contractelor de achiziție publică

3. Informare aplicare cerere de oferte – autorități contractante clasice vs relevante

4. Tipuri de contracte de achiziţii publice – exemplificări.

5. Dosarul achiziţiei publice și procedurile: - Estimarea valorii contractelor de achiziţii publice. Caietul de sarcini şi termene de solicitare a clarificărilor. Reguli de participare la procedura de atribuire. - Reguli de publicitate: publicarea anunțurilor: de intenţie, de participare şi de atribuire. - Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese.

- Proceduri de atribuire a contractelor de achiziție publică: licitaţia deschisă, licitaţia restransă, dialogul competitiv, negocierea cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, negocierea fără publicarea prealabilă  a unui anunţ de participare, cererea de ofertă, concursul de soluţii. - Oferte alternative, subcontractanţi. Criterii de calificare și selecţie. - Stabilirea ofertei câştigatoare şi informarea candidaţilor. Încheierea contractelor de achiziţie publică. Anularea aplicării procedurii de atribuire. - Contractele de concesiune şi contractele sectoriale în activităţi relevante.

6. Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P.: - Realizarea procesului de evaluare a documentaţiilor de atribuire. - Verificarea anunţului/invitaţiei de participare transmis/ă spre publicare de către autoritatea contractantă, ca urmare a acceptării documentaţiei de atribuire de către A.N.R.M.A.P.. - Noi reguli în vigoare, în lansarea procedurilorde achiziţie publică prin S.E.A.P.

7. Soluţionarea contestaţiilor. - Principii ce stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contratante în cadrul procedurilor de atribuire. - Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţie publică în faţa C.N.S.C.. Analiza documentaţiei supuse procedurii de contestare. Măsurile de contestarea a procedurilor de achiziţie publică în faţa Instantelor Judecătoreşti Contecios Administrative - contravenţii şi sancţiuni. Căi de evitare a contestaţiilor în procesul de achiziţie publică.

Dezbateri. Concluzii.

Inscriere

Condiții pentru susținerea examenului:

Pentru a putea susține examenul de absolvire cursanții trebuie să facă dovada următoarelor documente:

1.   Copie act de identitate

2.   Copie certificat de naștere

3.   Copie certificat de căsătorie (dacă este cazul)

4.   Copie după diploma de absolvire a unei instituții de învățământ superior.

Cod COR 214946 – Expert Achiziții Publice

31 ianuarie - 2 februarie SINAIA

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  inventarierea patrimoniului  |  Achizitii publice  |  Analiza de caz  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Certificat de nastere  |  Cod electronic  |  Concesiune  |  Contracte de baza  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs valutar  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Diploma absolvire   |  Evaluare a muncii  |  Examen auditor intern  |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Implementarea unui sistem  |  Informarea familiei  |  Management documente  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Modificare a datelor  |  Modul specialist  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Note contabile  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Planul control  |  Principii in evaluare  |  Programe training  |  Sectorul public   |  Sistem informatii  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acreditare  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de management  |  Solutii domeniul it  |  Tipuri de contracte  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.