CADET TRAINING Afisari: 96
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 42
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Constructorilor , nr. 20A,
-------------------------
Phone: Telefon
  0786056499
-------------------------
Web: Internet
  email: consultant@cadettraining.ro
  site: www.cadettraining.ro

 
Evaluare implementare control managerial Pret: 850,00 RON
Detalii  

Acreditare

Curs certificat de către Autoritatea Națională pentru Calificări

Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice

Ministerul Educației Nationale

 

Cod COR

241306

Program sustinut de

Specialist Audit și Control Intern în Sectorul Public

Tematica CURSUL SE ADRESEAZĂ auditorilor interni; controlorilor interni, managerilor; membrilor Comisiei de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică a implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial - SCM; responsabililor cu gestionarea riscurilor; membrilor Echipei de gestionare a riscurilor (EGR), secretarilor comisiilor de monitorizare şi tuturor celor care sunt implicaţi in implementarea SCM.

Managementului general îi revine responsabilitatea implementării SCM în entităţile publice, în conformitate OMFP nr. 946/2005 pentru aprobarea Codului controlului intern, republicat, inclusiv a registrelor de riscuri şi a procedurilor operaţionale pentru toate activităţile care se derulează in cadrul entităţii.

TEMATICA:

 

IMPLEMENTAREA SCM ÎN CADRUL ENTITĂŢILOR PUBLICE:

·        Consideraţii privind necesitatea implementării SCM, în conformitate cu  OMFP nr. 946/2005, republicat:

·        Emiterea Deciziei interne pentru constituirea Comisiei de monitorizare, în conformitate cu art. 3.

·        Elaborarea Programului de dezvoltare a SCM şi stabilirea obiectivelor, acţiunilor, responsabilităţilor şi termenelor, în conformitate cu  art. 2.

·        Elaborarea Chestionarului de luare la cunoştinţă a prevederilor OMFP nr. 946/2005, republicat ,de către membrii Comisiei de monitorizare, în conformitate cu art. 4 şi 5. 

·        Atribuţiile şefului compartimentului de audit intern în procesul de implementare a SCM.

 

ETAPELE PROCESULUI DE IMPLEMENTARE A SCM, în conformitate cu OMFP nr. 946/2005, republicat

·        Stabilirea obiectivelor generale şi specifice ale entităţilor publice 

·        Stabilirea activităţilor şi acţiunilor / operaţiilor pentru realizarea obiectivelor specifice

·        Stabilirea indicatorilor de rezultat şi de performanţă pe activităţile şi pe obiectivele specifice entităţii şi descrierea arhitecturii sistemului de control intern / managerial al entităţii

·        Identificarea riscurilor care afectează realizarea obiectivelor

·        Elaborarea REGISTRULUI  RISCURILOR – RR pe  compartimente        

·        Stabilirea modalităţilor de dezvoltare a sistemului de control managerial

·        Inventarierea documentelor, a fluxurilor de informaţii şi a proceselor

·        Stabilirea unui sistem de monitorizare a desfăşurării activităţilor şi acţiunilor           

·        Autoevaluarea realizării obiectivelor şi îmbunătăţirea sistemului de monitorizare

·        Elaborarea procedurilor operaţionale.

·        Prezentarea unor modele de PROCEDURI OPERAŢIONALE

·        Elaborarea Programului de pregătire profesională în domeniul sistemului de control intern / managerial

EVALUAREA STADIULUI IMPLEMENTĂRII SCM, în conformitate cu OMFP nr. 946/2005, republicat

·        Modul de elaborare a documentelor este următorul:

  • Situaţia centralizatoare privind stadiul implementării SCM, trimestrială, conform Anexei 3, Capitolul I;
  • Chestionarul de autoevaluare a stadiului de implementare a SCM, conform Anexei 4.1
  • Situaţia sintetică a rezultatelor autoevaluării, conform Anexei 4.2.;
  • Situaţia centralizatoare privind stadiul implementării SCM, anuală, conform Anexei 3, Capitolul II.
  • Raportul asupra SCM, la data de 31.12.2013, conform Anexei 4.3.
  • Consideraţii şi recomandări din buna practică pentru implementarea SCM şi evaluarea stadiului acestui proces la termenele prevăzute de cadrul normativ în vigoare.

 

MANAGEMENTUL RISCURILOR

·        Conceptul de risc, riscul inerent, riscul rezidual, apetitul de risc / toleranţa la risc

·        Procedura de elaborare şi actualizare a Registrului riscurilor

·        Domeniul de aplicare şi documentele de referinţă

·        Descrierea procedurii: contextul organizatoric; stabilirea limitelor de toleranţă la risc; activităţi necesare identificării şi evaluării riscurilor, stabilirea tipului de răspuns la risc şi a măsurilor de control ; activităţi necesare implementării şi monitorizării măsurilor de control; activităţi necesare revizuirii şi raportării situaţiei riscurilor.

·        Responsabilităţi: responsabilul cu riscurile; echipa de gestionare a riscurilor – EGR; persoanele responsabile cu implementarea măsurilor de control; responsabilităţile conducătorului compartimentului; atribuţiile comisiei EGR; responsabilităţile secretariatului EGR; responsabilităţile conducătorului entităţii.

·        Documente elaborate: Formular nr. 1 Alerta la risc; Formular nr. 2 Proces verbal al şedinţelor EGR; Formular nr. 3 Planul pentru implementarea măsurilor de control; Registrul riscurilor – Structură şi mod de completare.

·        REGISTRUL RISCURILOR, prezentarea structurii acestuia şi exemplificarea modului de completare

·        Etapele procesului de gestionare a riscurilor: identificarea, evaluarea, controlul, analiza şi raportarea riscurilor

21 - 23 ianuarie BUCUREȘTI

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  inventarierea patrimoniului  |  Achizitii publice  |  Analiza de caz  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Certificat de nastere  |  Cod electronic  |  Concesiune  |  Contracte de baza  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs valutar  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Diploma absolvire   |  Evaluare a muncii  |  Examen auditor intern  |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Implementarea unui sistem  |  Informarea familiei  |  Management documente  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Modificare a datelor  |  Modul specialist  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Note contabile  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Planul control  |  Principii in evaluare  |  Programe training  |  Sectorul public   |  Sistem informatii  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acreditare  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de management  |  Solutii domeniul it  |  Tipuri de contracte  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.