1. Cum se poate crea un cont pe DaJobs: B. Poti trimite CV-ul la secretariat@dajobs.ro, iar apoi suni la +4 0235 316.700 sau +4 0235 316.702 si ceri detalii. 2. Interviul de preselectie: Dupa ce primim CV-ul, vei fi contactat de catre un consultant de recrutare din cadrul firmei. Daca treci de interviul de preselectie, vei fi programat la inscrierea oficiala. 3. Inregistrarea dosarului de inscriere: La inscriere, trebuie sa te prezinti cu un dosar care sa cuprinda urmatoarele documente: - CV in limba engleza/romana; - 1 fotografie tip pasaport; - 1 fotografie “Full Body” (din cap pana in picioare), marime 9/13, la tinuta office; - Copie pasaport / Copie CI; - Copie ultima diploma de studii; - Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale” ; - Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic” ; - Copie carnet de munca; - Copie acte de calificare; - Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu ai interdictia legala de a parasi localitatea/tara ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii. 4. Inscrierea in vederea efectuarii plasamentului: Inscrierea se face prin semnarea unui contract de mediere. A. Tariful de evaluare a dosarului de inscriere este 360 - 550 lei, in functie de complexitate si se achita in momentul inscrierii; B. Tariful de mediere se poate achita cand doresti, alegand una din variantele de mai jos: - 3 rate lunare, din castigul tau din strainatate = TARIF DE BAZA (acest tarif este specificat la fiecare oferta de munca in parte). - din primul castig, dupa prima luna de lucru = benficiezi de o reducere de 20% din tariful de baza. - la semnarea contractului de munca cu angajatorul din strainatate, inainte de plecarea din tara = beneficiezi de o reducere de 40% din tariful de baza. la semnarea contractului de mediere, inainte de semnarea contractului de munca = beneficiezi de o reducere de 50% din tariful de baza. 5. Interviul cu angajatorul: In functie de jobul ales, exista 4 variante pe care angajatorul le poate alege in vederea selectiei finale: a) interviu telefonic; b) interviu prin video conferinta (ex: Skype); c) interviu fata in fata (in cadrul targurilor de joburi organizate de firma noastra); d) selectie de dosare; 6. Semnarea contractului de munca: Dupa selectia finala, angajatorul trimite contractul de angajare, iar tu vei fi chemat pentru semnarea acestuia. 7. Organizarea plecarii la locul de munca: Dupa semnarea contractului de munca, iti vom organiza plecarea la viitorul loc de munca. Costurile de transport pana in tara de destinatie sunt in general suportate de catre angajat, iar biletul va fi achizitionat de la noi. 8. Tinem legatura cu tine Dupa ce ajungi la locul de munca, pentru orice intrebari suplimentare sau daca ai nevoie de sprijin, ne poti contacta oricand. Ne face intotdeauna placere sa auzim vesti de la candidatii nostri! |