Profiway Afisari: 353
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 49
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 8, Cladirea FEPER, et. 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212421346
-------------------------
Web: Internet
  email: dumitru.turbeteanu@profiway.com
  site: www.profiway.com

 
Service echipamente  
Detalii  
PROFIWAY SERVICE ECHIPAMENTE

Pentru a evita orice intrerupere a activitatii afacerii tale PROFIWAY iti vine in intampinare cu un serviciu suplimentar, cel de service. Am dezvoltat aceasta linie de business ca urmare a cererilor din ultimul an si din dorinta noastra de a furniza servicii complete clientilor nostri.

Impreună cu livrarea de echipamente si consumabile, va asiguram intretinerea imprimantelor si copiatoarelor de care dispuneti.Service-ul este realizat de profesionisti utilizand cele mai performante piese si consumabile. In acest mod puteti fi mereu siguri ca echipamentele dumneavoastra functioneaza la capacitate maxima. 

Service abonament lunar MASTER Contractul de service lunar se adreseaza clientilor care au un volum de printare/copiere mediu si mare.Incheierea unui contract de service va aduce beneficii, intre care enumeram:
  • mentinerea in buna stare de funcionare a echipamentelor prin efectuarea unei revizii lunare
  • numar nelimitat de interventii atunci cand ele sunt necesare, in afara celor lunare programate
  • rapiditate: in cazul defectelor sau a functionarii sub parametrii de calitate, interventia se face in maxim 3 ore in Bucuresti
  • realizati economii, deoarece pentru piesele de schimb oferim preturi speciale
  • fara costuri suplimentare sau ascunse, deoarece pentru orice interventie oferim garantie
Tarifele de service sunt negociate in functie de tipul echipamentelor, viteza de printare/copiere, numarul si amplasarea acestora.  Service interventie la cerere FAST Daca aveti nevoie de o interventie pentru reperarea echipamentului si volumul de printare/copiere nu justifica incheierea unui contract de tip MASTER, solutia alternativa consta in tipul de service pe baza de interventie la cerere, FAST.
  • timpul de interventie la sesizarea unui defect este de 8 ore lucratoare, in Bucuresti
  • diagnosticarea defectului la sediul dumneavoastra necesita deplasarea unui tehnician la sediul companiei
  • tehnicianul va intocmi un deviz de reparatie ce va fi supus aprobarii dumneavoastra
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Accesorii arhivare  |  Accesorii software   |  Administrare servere  |  Arhiva electronica  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Backup date  |  Brosuri tiparire  |  Capsare coli  |  Coli antet  |  Componente optice  |  Contract tip abonament   |  Costuri ascunse  |  Deplasarea   |  Echipamente performante  |  Echipamente lucru  |  Echipamente retea  |  Echipamente speciale  |  Echipamente tipar  |  Echipamente ultima generatie  |  Format electronic   |  Hard disk  |  Hartie color  |  Instalare servere  |  Interfete administrare  |  Management documente  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Medii stocare  |  Mediul de afaceri  |  Performanta companiei  |  Print digital  |  Printare brosuri  |  Printare color  |  Printare documente   |  Printare fata verso  |  Produse hartie  |  Protectia datelor   |  Scanare documente  |  Service hard  |  Servicii arhitectura  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Software baza  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Tipar date variabile  |  Tipar digital  |  Tipar hartie  |  Unitati optice  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.