PRODINVEST GRUP 99 Afisari: 170
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 96
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Mioritei, bl. A1, parter, Buzau, judetul Buzau
-------------------------
Phone: Telefon
  0726450660; 0744660450; 0238720660
-------------------------
Web: Internet
  email: office@prodinvestgrup99.ro
  site: www.consultanta-buzau.ro

 
Proiecte Europene  
Detalii  video  

Compania S.C.PRODINVEST GRUP 99 S.R.L. vă oferă cel mai informat, experimentat consultant vă stă la dispoziție pentru stabilirea unor intrevederi in scopul unei colaborari de succes!

Mai mult de jumatate din firmele de pe piața romanească și nu numai, au dat faliment sau au avut mari pierderi de profit. Cum s-a ajuns în situația asta? Raspunsul: datorită angajatilor si a strategiilor proaste de lucru.

Un consultant poate rezolva toate aceste probleme. Consultantul este specialistul care dă indicații sau trage concluzii in chestiuni care privesc specialitatea ta; el este persoana care iți poate prezenta cele mai bune strategii de lucru, iți poate angaja cei mai buni oameni, dupa cele mai inalte standarde .

El este omul care iți creeaza, ridică sau salvează afacerea ta. Este atent pană la cele mai mici detalii, este intotdeauna informat în ceea ce privește legislația, noutățile in domeniul respectiv si datoria lui este de a furniza clientului cele mai corecte, concise, clare și sigure informații.

Așadar S.C.PRODINVEST GRUP 99 S.R.L. vă oferă cel mai informat, experimentat consultant având toate resursele necesare de a inființa o firma, de a o ridica si de a o menține, el știind exact de ce ai tu nevoie pentru a realiza o afacere profitabilă.

CONSULTANTUL = O AFACERE FARĂ BATAIE DE CAP DOMENII DE ACTIVITATE:

In prezent activăm in domeniul pregătirii proiectelor de finanțare prin Fonduri structurale: FEADR (PNDR), FEP (POP), FSE (POS DRU), FEDR (POR, POS CCE, POS Mediu), etc.

In contextul în care există o necesitate reală resimțită la nivelul pieței romanesti de a atrage fonduri pentru dezvoltare economica si sociala, dar si oportunitați de finanțare reprezentate de o multitudine de programe naționale si internaționale de sprijin a acestora exista o multitudine de potențiali beneficiari ai fondurilor provenite de la Uniunea Europeana, dar care, din motive obiective de concepere a proiectelor cerute a fi inaintate de catre instituțiile competente sunt declarați neeligibili, pierzand dreptul de a accesa fondurile dorite pentru propriile investiții.

S.C. PRODINVEST GRUP 99 SRL are ca obiectiv sa raspunda cu succes necesitaților solicitanților, oferind servicii competente de management de proiecte (concepție, implementare, monitorizare, evaluare in conformitate cu standardele cerute la nivel european)

Tocmai de aceea, S.C. PRODINVEST GRUP 99 S.R.L. vă invită să vă informați cu privire la soluțiile care vă stau la dispoziție în vederea succesului pe piața de afaceri. Va propune o intalnire cu specialiștii companiei. Aceștia vă vor asista in drumul dumneavoastră catre succesul dorit. Intalnirea cu PRODINVEST GRUP 99 S.R.L. vă va ajuta sa delegati in cel mai potrivit mod sarcinile si să ajungeți în performanțele asteptate.

ASISTENTĂ ȘI CONSULTANTĂ OFERITE ACOPERĂ PRINTRE ALTELE :

  • Analizarea si evaluarea situației prezente a potențialului beneficiar, precum si compatibilitatea agentului economic cu cerințele finanțatorului. In cazul în care anumite criterii nu sunt indeplinite la momentul analizei, se oferă, de asemenea, un plan pentru incadrarea în condițiile de eligibili date ale finanțatorului, precum și pentru obținerea unui scor de evaluare cât mai bun
  • Elaborarea memoriilor si documentațiilor solicitate de catre autoritațile competente in vederea obținerii avizelor de principiu necesare depunerii proiectului.
  • Elaborarea si asamblarea documentației in formatul cerut de catre finantator (după caz, studiu de fezabilitate, memoriu justificativ, plan de afaceri), documentație ce va trebui depusă la agentiile de primire ale proiectelor.
  • Asistarea beneficiarului pentru solutionarea eventualelor cereri de informații suplimentare, pe parcursul perioadei de evaluare și selecție a proiectelor, pană la comunicarea rezultatelor.
  • Monitorizarea implementării proiectului, prin: - Supervizarea beneficiarului in implementarea proiectului pentru realizarea operatiunilor cerute de către legislația in vigoare sau de către agenția finanțatoare. - Asamblarea dosarelor de plați spre a fi depuse pentru rambursarea cheltuielilor efectuate
  • Asistarea beneficiarului în decontarea sumelor cheltuite in legătura cu proiectul.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video