www.optimizare-afacere.ro Afisari: 153
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 68
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Caramidarii de Jos, nr. 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0756021521
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@optimizare-afacere.ro
  site: www.optimizare-afacere.ro

 
Optimizare afacere in 3 Pasi Bucuresti 31/05/2013 Pret: 110,00 EUR
Detalii  

Optimizare afacere in 3 Pasi – training open

Acest training este pentru cei ce doresc sa:

  • optimizeze afacerea
  • sa creasca marja de profit net
  • sa creasca rapid cifra de afacere

In timpul training-ului vom discuta despre cum functioneaza acum  si cum ai vrea sa functioneze fiecare parte importanta a companiei tale.

Acest training este pentru antreprenorii / directorii generali / managerii care vor o companie productiva, profitabila si adaptabila la schimbarile rapide.

Nota: afacerea (compania) ta= afacerea (compania) pe care o detii/o conduci/ pentru care lucrezi.

 

Training-ul “Optimizare afacere in 3 pasi” este pentru  tine?

Training-ul se adreseaza antreprenorilor/actionarilor/directorilor generali ce doresc sa imbunatateasca semnificativ activitatea companiilor pe care le conduc.

Se potriveste cel mai bine pentru cei ce vor sa:

  • creasca cifra de afacere a companiei.
  • creasca marja de profit net a companiei.
  • invete metoda de optimizare afacere pentru a o aplica in propria companie.

 

Ce obtin participantii la training?

  • afla/confirma ce nu merge/ce tine compania pe loc si ce schimbari sa faca.
  • gasesc solutii la problemele de cashflow si de profitabilitate.
  • identifica ariile companiei lor unde e nevoie de optimizare.
  • invata metoda pentru Optimizare afacere in 3 pasi pe care noi o folosim in toate proiectele de optimizare afacere.
  • invata cum pot aplica metoda in afacerea lor.
  • afla  solutii/strategii/tactici/metode personalizate pentru a optimiza afacerea si modalitatea de a le implementa.
  • fiecare participant va discuta, dupa training, despre situatia specifica a companiei sale si va primi suport si recomandari pentru implementare.

Ce pierzi neparticipand?

  • ai putea implementa solutii costisitoare fara rezultate (datorita erorilor de identificare a nevoilor reale de optimizare).
  • nu vei afla solutiile/strategiile/tacticile/metodele pe care le-ai fi putut implementa imediat.
  • nu vei afla metoda folosita de noi cu succes pentru optimizarea a peste 150 de companii din Romania.
  • vei continua sa inregistrezi pierderi sau profituri mici, nestiind ce te tine pe loc.

De ce sa alegi acest training open?

Stim ca nu exista o solutie universala, potrivita pentru toate afacerile. De aceea, training-ul este creat in asa fel incat fiecare participant isi clarifica obiectivele si problemele companiei sale. Dupa training beneficiaza de o intalnire cu un consultant SOA unde discuta doar despre compania sa.

Acest workshop ajuta participantii sa vada afacerea pe care o conduc din alte perspective. Astfel, este mult mai usor pentru participanti sa identifice exact ce nu merge in cadrul companiei lor si sa isi clarifice viziunea.

Dupa ce cauzele problemelor companiei sunt corect identificate, participantii afla ce solutie este potrivita pentru remedierea lor. Odata stabilite solutiile potrivite, mai ramane de facut doar planul pentru implementarea lor si actiunea conform planului.

Iata cum, dupa training si intalnirea cu consultantul SOA, vei afla CE sa optimizezi si CUM sa optimizezi pentru a-ti atinge obiectivele!

Agenda

  • Ne cunoastem.
  • Prezentarea Proiectului ”S.O.A.”
  • Obiectivele training-ului.
  • Obiectivele principale ale afacerilor participantilor.
  • Modelul afacerii (model literatura de specialitate si model folosit de SOA).
  • Analiza detaliata cifra de afacere.
  • Solutii pentru cresterea cifrei de afacere.
  • Analiza detaliata profitabilitate companie.
  • Solutii pentru cresterea marjei de profit net.
  • Cei 3 pasi catre optimizare!
  • Ce facem dupa primii pasi?
  • Debriefing si intrebari suplimentare.
  • Feedback.
  • Intalnire a fiecarui participant cu un consultant pentru afaceri si management, in cadrul careia se va discuta situatia specifica a afacerii  participantului.

Detalii organizatorice

  • Training-ul dureaza o zi (9-18) si se tine in Bucuresti.
  • Data urmatorului  training este 31 Mai 2013.
  • Numarul de participanti este de minim 6-maxim 12

Echipa SOA ce va sustine training-ul

  • Marius Ionut Maracine este trainer-ul ce sustine acesta sesiune (experienta de 6 ani in vanzari, 5 ani in consultanta pentru afaceri si management si 3 ani in training).
  • Gheorghe Sandru va fi prezent in calitate de senior expert si va participa la identificarea celor mai potrivite solutii la problemele/provocarile participantilor (experienta de peste 10 ani in pozitii de Top Management si consultanta pentru afaceri si management).
  • Lucian Males va fi prezent in calitate de expert contabil si isi va folosi expertiza in creearea de solutii complexe la problemele/provocarile participantilor (experienta de peste 10 ani in contabilitate si peste 3 ani in consultanta pentru afaceri si management).

Testimoniale participanti

“M-a ajutat mult in sfera strategiei de vanzari!” Angelica N.

 

“Solutii pentru toate afacerile, profesionisti!” Valentin I.

 

“Te ajuta cu siguranta in activitatea zilnica! Totul a placut, noi suntem guralivii  ”Ana-Maria M.

 

“O experienta interesanta, merita participarea!” Raluca G.

 

“Cel mai mult mi-a placut ca sunt foarte multe lucruri de invatat si de pus in practica. M-a ajutat cu foarte multe idei!” Violeta T.

 

Investitia

  •  110 Euro + TVA .
  •    90 Euro + TVA /persoana pentru 2 sau mai multe persoane (colegi, prieteni sau cunoscuti) care vin impreuna.
  • 10% discount pentru inscrieri inainte de 15/05/2013 daca folositi codul GH130515

Contacteaza-ne acum:

  •  0756 021 521 Marius Maracine -Consultant management, Trainer
  •  contact@optimizare-afacere.ro Ai doar de castigat!

Inca eziti?

Anul viitor iti vei dori sa fi actionat acum!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza garantii afacere  |  Business development consultant   |  Business transport  |  Cifra de afaceri   |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta management  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Costuri de transport  |  Detalii organizatorice  |  Echipa de profesionisti  |  Expertiza in consultanta  |  Implementare sisteme crm  |  Implementare sisteme management  |  Intalnire de afaceri  |  Literatura universala  |  Management al afacerilor  |  Management calitate  |  Management timp  |  Management transport  |  Performanta companiei  |  Recomandari   |  Rezultate 24 de ore  |  Rezultate de business  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Solutii email  |  Solutiile si strategiile de crestere a afacerii   |  Training open  |  Training vanzari  |  Transport angajati  |  Transport business  |  Transport rapid  |  Vin romania  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.