CEDRU - Centrul European pentru Dezvoltarea Resurselor Umane Afisari: 222
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 102
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Banu, nr. 6, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0232222288; 0232264663
-------------------------
Web: Internet
  email: cedruro@gmail.com
  site: www.cedru.net

 
Agent Agricol  
Detalii  

Postul de agent agricol îl regăsim în structura aparatului propriu al consiliilor locale, la nivel de comună, oraş, municipiu şi sectoarele municipiului Bucureşti.Agentul agricol este veriga de bază a activităţii biroului registru agricol. Acesta are, în principal, atribuţii de natură scriptică, evidenţă, control şi evidenţă pe teren, ce constă în verificare la fata locului.Agentul agricol este, de asemenea, principalul membru ce participă la efectuarea recensământului ce are loc din 2 în 2 ani.Prin hotărârea consiliului local, agentului agricol îi revine sarcina completării, ţinerii la zi şi centralizării datelor din registru agricol. Înscrierea acestor date se poate face şi la sediul primăriei. Toate aceste date, cu privire la starea economică a terenurilor confirmă buna utilizare a resurselor locale.

Agentul agricol asigură centralizarea datelor şi informaţiilor cu specific agricol ale unităţii administrativteritoriale în vederea desfăşurării activităţii curente a autorităţii administraţiei publice locale, permiţând astfel satisfacerea unor solicitări ale cetăţenilor şi reprezentând o sursă administrativă de date pentru sistemul informational statistic.Agentul agricol facilitează legătura între cetăteni şi alte institutii abilitate în domeniul agricol.

În vederea desfăşurării acestei activităţi agentul primeste solicitările cetătenilor, studiază cererile şi stabileste instituţia abilitată pentru rezolvarea cerintelor.Principalul scop în realizarea activitătii agentului agricol este acela de a asigura o evidenţă unitară, cu privire la starea terenurilor pe categorii de folosinţă, dezvoltarea agriculturii, gospodăriilor populaţiei şi buna utilizare a resurselor locale.

Durată program:

60 ore ( pregătire teoretică şi practică)

Condiţii minime:

Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă

Comptenţe generale dobândite:1. Comunicarea interactivă2. Efectuarea muncii în echipă3. Aplicarea NPM şi PPSI4. Perfecţionarea pregătirii profesionale5. Asigurarea calităţii serviciilor6. Acordarea de informaţii specifice cetăţenilor7. Asigurarea evidenţei unitare cu privire la starea economică şi tehnică a terenurilor 8. Administrarea informaţiilor cu specific agricol ale UAT9. Facilitarea legăturii între cetăţeni şi alte instituţii abilitate în domeniul agricol10. Întocmirea rapoartelor11. Întocmirea şi eliberarea de documente specifice

Număr de participanţi:

teoretică: 28 participanţipractică: 14 participanţi

Forme de evaluare:

  •  
    • pe parcurs
    • finala

Instrumente de evaluare:

  •  
    • chestionare
    • dezbateri
    • aplicaţie practică

Lectori:

  • dl. Virgil PAMFIL
  • dna. Cristina Sânziana TURTOI
  • dl. Aron BARBU
  • dna. Monica Mihaela TUDOR
  • dna. Marioara RUSU
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii publice  |  Aplicarea de chestionare   |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asistenta juridica executari silite  |  Audituri interne  |  Boli cronice   |  Candidati baza de date   |  Colectare impozite taxe  |  Contestatii executare silita  |  Control financiar curs  |  Control fiscal  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs inspector resurse umane  |  Curs limbi straine  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs vopsitor  |  Curs zugrav ipsosar tapetar  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depistarea   |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Fonduri structurale  |  Fonduri studii  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Inspector resurse umane  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruire audit  |  Instrumente control  |  Invatamant gimnazial  |  Laborator propriu  |  Legislatia in vigoare  |  Limbi straine  |  Locul de munca  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management programe  |  Management proiect  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Manager resurse umane   |  Medii stocare  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Obligatiilor fiscale  |  Politica guvernului  |  Procesare documente primare  |  Procesarea documentelor  |  Program evidenta personalului  |  Programe de formare   |  Programe finantare  |  Programe speciale  |  Proiect management  |  Proiecte fonduri structurale  |  Protectia datelor   |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Resurse umane   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Selectie personal  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Situatiile financiare  |  Standardele de calitate   |  Studii marketing  |  Tabele electronice  |  Taxe si impozite  |  Toate sectoarele  |  Verificare informatii  |  Vopsitorii anticorozive  |  Zugrav ipsosar  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.