|
| | | Serviciile oferite autoritatilor contractante | | | Detalii | | | | - intocmire/reactualizare Program anual al achizitiilor publice;
- supravegherea legalitatii derularii procedurilor de achizitie publica;
- asigurarea formalitatilor de publicitate prin intermediul SEAP;
- solicitarea avizului Ministerului Economiei si Finantelor, daca este cazul;
- intocmirea dosarului achizitiei publice (cuprinzand: anuntul de intentie, nota privind determinarea valorii estimate, nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire, nota privind alegerea criteriilor de selectie si a criteriului de atribuire, dupa caz, anuntul de participare; documentatia de atribuire; procese verbale de deschidere si de evaluare, raportul de atribuire a contractului de achizitie publica, contractul de achizitie publica, anuntul de atribuire);
- asistenta in cadrul sedintelor de deschidere a ofertelor si prezenta in calitate de expert la sedintele de evaluare a ofertelor;
- intocmirea/transmiterea adreselor, cuprinzand solicitari de clarificari din partea autoritatilor contractante;
- asigurarea consultantei si elaborarea documentatiilor necesare in cazul eventualelor contestatii cu privire la derularea procedurilor in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
- intocmire Raport privind contractele atribuite in anul anterior.
- asigurarea consultantei si elaborarea documentatiei necesara derularii procedurilor de achizitie publica aferente fondurilor structurale din cadrul proiectelor de finantare a cererilor admise.
| | | | | | | | |
|
|