Compania multinaÅ£ională Crystal Call lucrează activ în zona de servicii externalizate prin intermediul unor soluÅ£ii complete pentru call-center. Datorită folosirii celor mai noi tehnologii ÅŸi a echipei noastre de specialiÅŸti am ajuns să facem parte din elita europeană în servicii de Suport ClienÅ£i ÅŸi Telemarketing. In fiecare an am realizat cu succes mai mult de 450 de proiecte ÅŸi campanii de telemarketing pentru clienÅ£i din toată Europa. Noi vă oferim servicii de Call Center Multilingual 24/7. Principalele limbi vorbite sunt: slovacă, cehă, engleză, germană, maghiară, franceză, poloneză, română, slovenă, rusă. - AchiziÅ£ie de noi clienÅ£i, apeluri directe
- Vânzare prin telefon, vânzare încruciÅŸată
- Recuperare de creanţe, Colectare de debite
- Studii si sondaje de piaţă efectuate prin telefon
- Programe de fidelizare
- Stabilirea de întâlniri de afaceri
- Mystery shopper
- Info lines şi linii de comandă
- Suport E-commerce prin intermediul call-center
- Servicii de audiotext, numere Premium, 0-800
- IVR
- Inchirierea ÅŸi implementarea de tehnologii call-center
- Crearea, actualizarea si inchirierea bazelor de date pentru B2C si B2B
- Implementare de CRM
- Direct mailing, E-mailing, Fax-mailing, SMS marketing
- Back office
- Analize de marketing direct şi consultanţă
- Cursuri pentru asertivitate, abilităţi de comunicare ÅŸi de vânzare
|