Tuning Chip Afisari: 74
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 43
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Colnicului, nr. 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0722942008; 0765446422
-------------------------
Web: Internet
  email: office@tuningchip.ro
  site: www.tuningchip.ro

 
Chiptuning  
Detalii  

Chiptuning-ul face referire la modificarea parametrilor de baza din ECU (calculatorul de injectie) in vederea obtinerii unor performante marite incepand de la 5% pana la 40% in functie de motorizare. Aceasta operatiune consta in copierea softului original, modificarea informatiilor de baza prin intermediul unor soft-uri speciale iar apoi rescrierea acestuia mai exact reprogramarea chip-ului EPROM sau Flash dupa caz cu noile informatii. Aceasta modificare se face diferit in functie de caz unde este posibil se face prin mufa OBD (on board diagnose) a masinii, prin conectarea la pinii calculatorului de injectie sau prin dezlipire citire scriere apoi lipire a chip-ului de pe placa de baza a calculatorului de injectie. Chiptuning-ul se poate efectua pe majoritatea masinilor la ora actuala si efectuat corespunzator, aduce multe avantaje autoturismului dumneavoastra.

Tuningchip poate de asemenea opera modificari si pe modelele echipate cu protocol anti-tuning, in general modelele fabricate dupa anul 2009.

La motoarele aspirate se pot obtine cresteri de putere intre 5-15% din puterea initiala in functie de carburantii folositi. Raspunsul motorului va fi mai bun, consumul va scade cu 10 – 15% si veti ajunge la o viteza maxima (top speed) mai mare decat cea initiala.

La motoarele benzina turbo cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 50% din valorile initiale iar consumul de carburant scade in conditiile unui regim de lucru normal.

La motoarele turbo diesel cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 40% din valorile initiale iar consumul de carburant scade cu 10-15%  in conditiile unui regim de lucru normal.

Dupa chiptuning scaderile consumului de carburant se plaseaza intre 10 si 12% din consumul initial al motorului in regim de lucru normal.  Scaderea consumului de carburant poate fi mai mare sau mai mica in functie de motorizare.

Daca chiptuning-ul este realizat in limitele marjelor impuse de producator la proiectare acesta nu poate afecta in nici un fel  functionarea motorului, motoarele vor functiona mai relaxat in regimuri de temperatura mai scazute, ceea ce inseamna o siguranta crescuta in exploatare dupa chiptuning. Valorile procentuale specificate pot fi obtinute in conditiile in care automobilul se afla in parametri optimi de functionare si nu exista alti factori deja existenti care pot cauza scaderea performantelor sau pot duce la defectiuni.

Echipamentele pe care le folosim (ByteShooter, CMD, BDM) sunt licentiate si de ultima generatie asigurand un plus de siguranta realizand back-up-uri pe servere dedicate. 

Softurile noastre sunt testate in prealabil si ofera garantia unei bune functionari  in conditii de performanta ridicate.

 
Galerie foto (3)
[Image #1] [Image #2] [Image #3]
 
Activare tv   |  Chiptuning auto  |  Componente electronice  |  Componente mecanice  |  Curatari cosuri fum  |  Diagnoza masina   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza computerizata  |  Diagnoza vag   |  Flash tuning  |  Lista martori  |  Masina de fum  |  Masina fum  |  Mufa obd   |  Performante exploatare  |  Performante ridicate  |  Putere maxima  |  Rezolvarea problemelor   |  Scaderea consumului  |  Siguranta exploatare  |  Temperatura de lucru  |  Testare auto  |  Testare motor  |  Turatii mari  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.