Godja & Asociatii Afisari: 197
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 101
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Gheorghe Lazar, nr. 5, et. 2, ap. 3, Brasov, judetul Brasov
-------------------------
Phone: Telefon
  40368009302
-------------------------
Web: Internet
  email: officebv@godja.ro
  site: www.godja.ro

 
Resurse Umane  
Detalii  

Serviciile noastre includ:

Salarizare

  • calculul numarului de ore lucrate lunar de angajati (in regie normala, ore suplimentare, ore de noapte)
  • calculul sumelor privind concediile de odihna, a indemnizatiei pentru concediile medicale
  • inregistrarea modificarilor de natura salariala: salarii de baza, prime, deduceri, avansuri acordate si altele
  • calculul sumelor provenind din beneficii in natura acordate salariatilor, precum si a implicatiilor fiscale ale atribuirii acestora (precum: utilizarea masinilor de serviciu in interes personal, a telefoanelor, plata chiriilor)
  • inregistrarea concediilor fara plata, a absentelor nemotivate si a invoirilor
  • intocmirea rapoartelor de plati bancare, a ordinelor de plata a salariilor si a statului de plata
  • listarea fluturasilor de salariu in formatul agreat de catre angajator
  • intocmirea si depunerea la Agentia de Administrare Fiscala a Declaratiei unice D112 (de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate)
  • intocmirea notelor contabile aferente salariilor
  • intocmirea si depunerea anuala la institutiile abilitate a Fiselor Fiscale ale angajatilor

Administrarea personalului

  • intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale la contracte pentru modificarile survenite in relatia angajat-angajator si a formelor de desfacere a contractului
  • inregistrarea la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES/REVISAL a contractelor individuale de munca, precum si a tuturor modificarilor la acestea
  • mentinerea la zi a datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta muncii;
  • intocmirea dosarelor de pensionare

Evaluarea performantei

  • stabilirea indicatorilor de performanta, instruirea managerilor pentru evaluarea personalului, interpretarea rezultatelor, intocmirea planurilor de actiune
  • acordarea de asistenta in identificarea cauzelor problemelor operationale si a decalajelor de performanta aparute, identificarea si implementarea solutiilor pentru imbunatatirea eficientei organizationale
  • conceperea planului de training al angajatilor pentru a atinge nivelul asteptat de competente si disciplina in ceea ce priveste procesele cheie din companie
  • stabilirea mijloacelor de dezvoltare si motivare a personalului

Elaborarea instrumentelor de resurse umane

  • Regulamentul de Ordine Interna
  • Regulamentul de Ordine si Functionare
  • Contractul Colectiv de Munca
  • Organigrama firmei
  • Fisele de post
  • Clasificarea posturilor
  • Politica si Grila salariala
  • Proceduri de organizare interna

Selectia si recrutarea personalului

  • stabilirea nevoilor de personal si planificarea personalului
  • conceperea politicii de recrutare in functie de necesitatile firmei
  • asigurarea nevoii de personal prin organizarea procesului de selectie si recrutare
  • stabilirea specificatiilor postului
  • definirea profilului candidatului
  • stabilirea canalelor de recrutare
  • selectia CV-urilor si organizarea interviurilor preliminare
  • prezentarea “listei scurte” de candidati
  • intocmirea formelor de angajare
  • acordarea de asistenta in procesul de integrare a candidatilor la noul loc de munca (inductia)

Audit de resurse umane

  • masurarea gradului in care compania respecta masurile legislative in vigoare si bunele practici in domeniul resurselor umane
  • identificarea zonelor care pot fi imbunatatite si conceperea unui plan de recomandari pentru cresterea eficientei functiei de resurse umane
  • asistenta in implementarea planului de masuri
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inregistrarea si autorizarea societatilor comerciale   |  verificarea bilantului contabil   |  Accidente de munca  |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Actelor constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Analiza afacerii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza fluxurilor financiare  |  Angajarea in munca  |  Asigurari accidente  |  Asigurari cladiri  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari de transport  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Atributiile executorului judecatoresc  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calculul amortizarii  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Colaborare afaceri  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contributia asigurari sociale sanatate  |  Control fiscal  |  Cote de impozitare  |  Creante exigibile  |  Cresterea eficientei  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Disciplina de companie  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Expertize contabile  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fiscalitate consultanta  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Import export  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Investitii financiare  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lucrari si servicii  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificarea actelor constitutive,  |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Obligatiilor fiscale  |  Ordine plata  |  Organigrama firmei  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Parti sociale   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actelor constitutive  |  Registrul comertului  |  Regulament organizare functionare  |  Regulamente interne  |  Regularizarea impozitelor  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salarizare personal  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Selectie personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Transport national  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea lucrarilor contabile  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.