Admin & Consulting Margarit - Administrare imobile Bucuresti Afisari: 415
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 185
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Garnitei, Nr.4, Bl.56, Parter, Interfon 01,sector 4 , Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0720209330; 0770447762; 0314188200
-------------------------
Web: Internet
  email: daniela.margarit@yahoo.com; office@administrare-cenzorate.ro
  site: www.administrare-cenzorate.ro

 
Administrarea completa a imobilului  
Detalii  video  

organizarea contabilitatii in partida simpla ; - gestionarea bunurilor materiale ;-gestionarea fondurilor banesti ;- intocmirea listelor lunare de plata ;- incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri sau fonduri stabilite de asociatie; - calcularea si incasarea penalizarilor conform Legii 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala;-urmarirea soldurilor de achitat catre furnizori si evitarea sistarii serviciilor de utilitati ; -intocmirea statelor de plata ; - intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor asociatiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007;- intocmirea lunara si depunerea semestriala, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei, la Primaria de sector;- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la Administratia financiara;- plata catre trezorerie a impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru personalului angajat;- prezentarea, la solicitarea membrilor asociatei de proprietari sau comitetului executiv a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari;- intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala a asociatiei de proprietari, a raportului privind administrarea condominiului ;-somarea restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor cu penalizarile aferente;-respectarea regulamentului intern al asociatiei de proprietari privind citirea, calculul si repartizarea diferentelor cantitative la apa ;- verificarea contoarelor de bransament general aferent mai multor asociatii de proprietari si impartirea corecta conform protocolului incheiat intre asociatii;- intocmirea unui necesar de materiale pentru intretinere si reparatii curente ale proprietatii comune si procurarea acestora in urma aprobarii comitetului executiv; -intocmire si evidenta pe fise de magazie a materialelor existente pe stoc-raportarea catre comitetul executiv a defectiunilor si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de intretinere sau reparatii;-prezentarea ofertelor obtinute si urmarirea realizarii contractelor pentru reparatii ; - supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de intretinere si participarea la receptia lor ; -supravegherea personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer ;-verificarea periodica a proprietatii comune in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor ;-interventia in timp util in cazul avariilor ,inundatiilor, defectiunilor aparute la instalatiile comune al imobilului ; - efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune .

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
Prezentare video
 
Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Administrare resurse umane  |  Administrare vile  |  Administratia finantelor  |  Administratori imobile cursuri  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente noi  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Consultanta calitate  |  Consultanta management  |  Contabilitate asociatii locatari  |  Contabilitate financiara  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie generala  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie lunara  |  Curatenie periodica  |  Cursuri administratori imobile  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri inspector resurse umane  |  Cursuri resurse umane  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Echipa tanara   |  Evidenta personalului  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Firma contabilitate  |  Fise fiscale  |  Fonduri financiare  |  Furnizori de servicii   |  Impartirea bunurilor comune   |  Inregistrarea de asociatii  |  Inspector resurse umane  |  Inspector resurse umane cursuri  |  Instalatiile aferente  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere generala imobile  |  Intretinere lunara   |  Intretinere periodica anuala  |  Management resurse umane  |  Management asociatii proprietari  |  Management calitate  |  Materiale curatenie  |  Mici reparatii  |  Protectia muncii  |  Raportari contabile  |  Reparatii diverse  |  Reparatii electronice  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Toate sectoarele  |  Urmarirea lucrarilor  |  Verificarea imobilului  |  Verificarea lucrarilor contabile  |  Verificarea proprietatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.