Dialogul este cea mai buna cale pentru succesul afacerii dumneavoastre Smart Invest ofera servicii de call center si contact center Prin call center se inbunatateste fluxul de informatii transmise clientilor Este un centru modern de preluare a apelurilor telefonice,sms-urilor,emailurilor venite de la utilizatori unui serviciu.Un contact center mai poate insemna si faptul ca mai multe apeluri sunt preluate simultan de operatori Beneficiile unui call center sunt multiple aducand totodata un plus de incredere companiei dumneavoastre in piata .Prinre avantajele unui call center enumeram: - accesibilitate si costuri reduse,apelarea la un centru de call center pentru preluarea apelurilor telefonice ale companiei dumneavoastre nu presupune costuri importante si nici investitii in aparatura si personal
- un management mai bun al personalului companiei dumneavoastre,angajati dumneavoastra nu vor mai trebui sa raspunda la telefoane,emailuri,sms-uri sau alte mijloace de comunicare;acestia se vor orienta exclusiv pe activitatea lor .Nu va mai fi nevoie de instruirea lor compania se va ocupa de toate apelurile dvs
- cresterea loialitatii clientilor si atragerea de noi clienti ,acestia vor avea incredere in compania dvs,vor fi preluati intotdeauna de personal amabil gata de ai ajuta si indruma spre rezolvarea problemelor
Externalizarea serviciilor de call center va scuteste din start de cheltuieli specifice de investitii in tehnologie,tehnica de calcul,programe informatice,licente software cat si cele legate de serviciile de administrare de personal,recrutare,pregatire profesionala.Pe langa evitarea cheltuielilor de investitii externalizarea acestor servicii presupune reducerea: - cheltuielilor operationale directe,salarii,chiri,utilitati
- cheltuieli operationale indirecte reflectate prin cresterea productivitati muncii,cum ar fi eliminarea timpilor nonproductivi
|