Înainte de vizita, copilului trebuie sa-i explicati în ce consta aceasta intrevedere, folosind un limbaj adaptat pe criterii de vârsta si competenta personala. Parintele este sfatuit sa-si noteze toate întrebarile premergatoare pe care îsi doreste sa i le adreseze medicului în contextul vizitei! Se exclude oferirea de sfaturi medicale telefonic! Apelul se efectueaza strict daca doriti o consultatie fata în fata în regim de urgenta. Daca telefonul este închis, nu se ofera servicii medicale de nici un fel în acel moment!Serviciile Urgente se utilizeaza doar în cazul unui eveniment medical acut care este interpretat de parinte ca „nu asteapta amânare” ! Se stabileste telefonic veridicitatea urgentei în functie de aprecierea medicala de specialitate. Primirea apelului nu reprezinta o confirmare imediata de accept al consultului ! Unele probleme medicale pot necesita mai mult decât consultul Medicului Pediatru si trebuie luata în calcul deplasarea imediata catre un serviciu de urgenta majora cu UPU (Unitate de Primiri Urgente). A nu se confunda evenimentul acut medical tratabil printr-un consult la Medicul Pediatru cu o urgenta majora amenintatoare de viata ! Se apeleaza telefonic medicul doar în cazul solicitarii unor servicii medicale urgente care se pot rezolva fara deplasarea la o camera de garda – UPU altfel fiind vorba despre o urgenta majora cu monitorizare avansata a semnelor vitale si functionarii organelor ! Pentru programari se foloseste strict butonul PROGRAMARI !Intrevederea se stabileste în functie de programarile deja existente si programul colateral al Medicului ! SUPORT MEDICAL CHAT ONLINE PedMed va ofera posibilitatea unei interactiuni on-line direct cu medicul, pentru sfaturi si masuri medicale directe, care se pot pune în aplicare printr-o consultanta on-line, în lipsa unui consult medical adecvat.Sfaturile oferite sunt în concordanta cu protocoalele internationale de calitate, abordând aceasta metoda usoara de contact. Confidentialitatea ramâne între interlocutor si medic! |