Softmanager, solutii software pentru afaceri Ploiesti Afisari: 52
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 13
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Zmeului, nr. 21, Ploiesti, judetul Prahova
-------------------------
Phone: Telefon
  0722532640
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@softmanager.ro
  site: www.softmanager.ro

 
Facturare  
Detalii  

GENERARE FACTURI

Odata cu transformarea prospectilor în clienti veti avea nevoie de contracte si facturi. Acestea vor fi si ele generate automat, pe baza unor sabloane definite în prealabil si transmise prin email catre destinatar, direct din aplicatie.

Vei putea defini diferite tipuri de contracte (interne, externe, de produse sau de servicii) si facturi (proforme, de avans sau finale).

02PLUSFACTURARE REPETITIVA SERVICII

Veti putea genera facturi pentru servicii taxabile repetitiv, lunar, trimestrial, anual sau la alte intervale de timp alese de tine.Veti avea posibilitatea de a defini reguli de facturare automata pentru abonamente, chirii sau alte servicii taxabile periodic.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Asistenta software  |  Campanii marketing  |  Colectarea de date   |  Contracte de baza  |  Curs project management  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Flota auto  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Management flota auto  |  Management timp  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul vanzarilor  |  Marketing produse  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta service  |  Mijloace fixe  |  Modul mijloace fixe  |  Procesare imagine  |  Produse finite  |  Servicii de reparatii  |  Servicii mentenanta  |  Servicii software  |  Software aplicatii  |  Solutii domeniul it  |  Solutii software  |  Tipuri de contracte  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.