Contamod - Contabilitate, consultanta financiara, salarizare, Oradea Afisari: 128
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 43
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Gheorghe Doja, Nr. 24, Oradea, judetul Bihor
-------------------------
Phone: Telefon
  0721222213
-------------------------
Web: Internet
  email: contamod@yahoo.com
  site: www.contamod.com
  facebook: Contamod-555760894586893/

 
Insolventa-Faliment  
Detalii  

Prin intrunirea unor conditii, aprobarea planului creditorilor si confirmarea lui de judecatorul sindic, debitorul ajuns in stare de insolventa are posibiliattea de a intra intr-o faza de reorganizare. Daca activitatea devine profitabila si se pot plati creantele creditorilor, acesta iese din starea de insolventa, urmand reinsertia in circuitul economic. In cazul in care nu se respecta planul, debitorul iasa din faza de reorganizare si intra in faliment, moment in care activitatea este sistata si incepe procedura de valorificare a bunurilor si in final radierea societatii.

 

Servicii asigurate:

  • Consultanta privind procedura de reorganizare/lichidare;
  • Redactarea si completarea cererilor pentru inregistrarea drepturilor de creanta a creditorilor;
  • Redactarea si completarea cererilor pentru deschiderea procedurii de reorganizare sau faliment;
  • Asistenta juridica si reprezentare in procedura de insolventa atat pentru creditori cat si pentru debitori;
  • Intocmirea actelor necesare declansarii procedurii de atragere a raspunderii ale organelor de conducere ale societatii;
  • Reprezentarea clientului pe parcursul intrunirii creditorilor;
  • Asistenta si consultanta in recuperarea creantelor;
  • Analiza solvabilitatii debitorilor;
  • Indeplinirea atributiilor de administrator special in conditiile legii;
  • Intocmirea rapoartelor de analiza a societatii necesare stabilirii cauzelor care au dus la starea de incetare de plati precum si a celorlalte rapoarte cerute de Legea nr. 85/2006;
  • Inventarierea activelor societatii in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare;
  • Consultanta la intocmirea rapoartelor de evaluare a unor active care urmeaza a fi valorificate prin vanzare in cadrul procedurii de faliment;
  • Conducerea sau supravegherea activitatii societatii pe perioada de observatie, reorganizare judiciara si faliment;
  • Intocmirea planului de reorganizare si supravegherea respectarii acestuia;
  • Studierea pietei in vederea identificarii unor potentiali clienti in vederea valorificarii bunurilor societatilor in insolventa;
  • Intocmirea strategiei de valorificare a activelor societatii aflate in insolventa, fie prin licitatie, fie prin negociere directa in conditiile Legii nr. 85/2006;
  • Lichidarea bunurilor societatii;
  • Intocmirea planurilor de distribuire a sumelor obtinute din lichidarea bunurilor societatii;
  • Intocmirea rapoartelor de inchidere a procedurii insolventei in conditiile Legii nr. 85/2006;
  • Formularea cererilor de antrenare a raspunderii membrilor organelor de supraveghere din cadrul societatii sau de conducere in conformitate cu prevederile art. 138 din Legea Insolventei;
  • Consultanta in gestionarea problemelor sociale, de protectie a mediului precum si in relatiile cu creditorii societatii sau orice alte institutii implicate in procedura insolventei.
 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
Acte aditionale  |  Acte aditionale majorare capital social  |  Acte constitutive  |  Acte firma  |  Actelor constitutive  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Analiza afacerii  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza financiara  |  Analiza pietei  |  Analiza solvabilitatii debitorilor  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta veterinara  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Capital social  |  Cereri de suspendare  |  Circuitul documentelor  |  Codul fiscal  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consultanta contabila  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta juridica  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontajului  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Faza de reorganizare  |  Firma contabilitate  |  Firma luminoasa  |  Hotarari aga  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintari firme  |  Infractiuni legi speciale  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Inventarierea activelor societatii  |  Judecatorul sindic   |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Luarea deciziilor  |  Mediul de afaceri  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Obligatiilor fiscale  |  Organele de control fiscal  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Parti sociale   |  Permanent mediu  |  Pontaj angajati  |  Proba in justitie  |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Radierea societatii  |  Rapoarte evaluare  |  Raportari contabile  |  Recodificari caen  |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Redactare acte constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Registrul comertului  |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare procedura insolventei  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele internationale  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  Starea de incetare de plati  |  Sucursale, filiale, reprezentante  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.