Prof Conta Contabilitate generala si de gestiune Bucuresti Afisari: 66
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 19
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0723680496
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@profconta.ro
  site: www.profconta.ro

 
Refacere evidenta contabila  
Detalii  

7 greseli ale managementului:

Dacă găse?ti o persoană care este mai bună decât tine, angajeaz-o. Dacă este nevoie, oferă-i un salariu mai mare decât al tău”, spunea omul de afaceri, David Ogilvy. De la acest citat, cei de la Forbes s-au gândit care ar putea fi cele mai mari gre?eli care pot fi comise în management. Ei au ajuns la ?apte astfel de erori:

1. Să angajezi oameni slab pregăti?i Managerii care angajează oameni slab pregăti?i pot dăuna organiza?iei. Unui lider nu ar trebui să îi fie teamă să angajeze, a?a cum spune ?i Ogilvy, oameni mai bine pregăti?i decât el.

2. Să nu î?i asumi responsabilitatea / să dai vina pe al?ii Atunci când se află în fa?a unui e?ec, unii manageri aplică strategia ,,nu e vina mea” ?i sunt dispu?i să dea vina pe oricine altcineva în a?a fel încât să nu fie nevoi?i să î?i asume vreodată responsabilitatea. Cu un lider care se concentrează constant pe cum să facă în a?a fel încât să iasă el bine din orice situa?ie, angaja?ii ar putea să îi urmeze exemplul ?i să plaseze, la rândul lor, vina pe alte persoane. Riscul unei astfel de atitudini este acela că e?ecurile sau gre?elile nu ajung niciodată să fie asumate, analizate ?i îndreptate.

3. Să nu încurajezi ideile bune Unii manageri aleg să critice constant ?i să nu aprecieze ideile bune sau persoanele care au idei bune, probabil, spun cei de la Forbes, de teama că o idee mai bună venită de la un angajat este luată drept un e?ec personal de către lider.

O altă variantă a acestui ”păcat” este asumarea ideilor fără merit.

4. Să fii rău Este important pentru un manager să sprijine angaja?ii buni, să le dea, atunci când este nevoie, ?i un feedback pozitiv pentru activitatea lor. Charles Dickens rezumă această idee în câteva cuvinte: ”Niciodată să nu fi rău cu oamenii pe care îi ai în subordine”.

5. Să fii lacom Există manageri care vor să î?i asigure controlul total, toate resursele, puterea ?i loialitatea. Vor ca toată lumea să fie mereu de acord cu ei. Compania poate avea de suferit atunci când nu există ?i o formă de independen?ă a angaja?ilor, când ace?tia nu îşi pot exprima liber viziunile.

6. Să nu ascul?i Atunci când un manager nu ascultă părerile angaja?ilor, înseamnă că nu poate să î?i cunoască organiza?ia cu adevărat. Prin urmare, deciziile lui se vor baza pe intui?ie, pe experien?e ?i vor ajunge să fie, în unele cazuri, ineficiente.

7. Să fii prea strict

Un mediu în care managerul se asigură că angaja?ilor le este teamă de el nu poate fi constructiv. Cei mai buni oameni ai organiza?iei vor pleca imediat ce vor găsi un mediu mai potrivit în care creativitatea ?i inova?ia să fie încurajate. Atunci când angaja?ilor le este teamă că ar putea fi concedia?i în orice moment, că ar putea umili?i sau blama?i, vor ac?iona pentru supravie?uire, în nici un  caz pentru a contribui la un viitor bun al companiei.

Dintre cele ?apte gre?eli, pot fi astfel identificate un set de reguli de care un manager ar trebui să ?ină cont în domeniul său: angajează oameni buni, asumă-?i responsabilitatea, fii binevoitor, fii generos, ascultă ?i fii un lider care ac?ionează cu speran?ă ?i claritate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Active financiare  |  Analize financiar contabile  |  Cifra de afaceri   |  Codul fiscal  |  Consultanta contabila  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate gestiune  |  Evidenta contabila  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrare contabila  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Oameni de afaceri  |  Pasivele societatii  |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Programarea concediilor de odihna  |  Rapoarte financiare  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.