Nicad Admin Imob, Bucuresti - Administrare imobile Afisari: 115
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 45
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Basarabiei, Nr. 76, sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722623037; 0757484308
-------------------------
Web: Internet
  email: nicad.imob@gmail.com
  site: www.nicadimob.ro

 
Servicii infiintare asociatie de proprietari  
Detalii  

Infiintarea Asociatiilor de Proprietari în condi?iile prevăzute de lege.

Procedura legală de înfiinţare a unei asociaţii de proprietari

O asociaţie de proprietari se înfiinţează conform prevederilor Legii 230/2007. Potrivit acestui act normativ, asociaţia de proprietari se înfiinţează prin acordul scris a cel puţin jumătate plus unu din numărul proprietarilor apartamentelor şi spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă, din cadrul unei clădiri. Acordul se consemnează într-un tabel nominal, anexă la acordul de asociere.

În clădirile de locuinţe cu mai multe tronsoane sau scări se pot constitui asociaţii de proprietari pe fiecare tronson ori scară în parte numai în condiţiile în care nu există o proprietate comună aferentă tronsoanelor sau scărilor care nu poate fi delimitată.

Dacă este cazul, asociaţiile de proprietari înfiinţate pe scări sau tronsoane de clădire îşi reglementează între ele raporturile juridice cu privire la aspectele tehnice comune acestora, printr-o anexă Ia acordul de asociere.

Cererea pentru dobândirea personalităţii juridice a asociaţiei de proprietari împreună cu statutul, acordul de asociere şi procesul-verbal al adunării generale de constituire se depun şi se înregistrează la judecătoria sectorului în a cărei rază teritorială se află clădirea.

Statutul şi acordul de asociere se întocmesc în baza Legii 230/2007. Acordul de asociere trebuie să conţină următoarele:

  • adresa şi individualizarea proprietăţii individuale, potrivit actului de proprietate;
  • numele şi prenumele tuturor proprietarilor;
  • descrierea proprietăţii, cuprinzând: descrierea clădirii, structura clădirii,numărul de etaje, numărul de apartamente structurate pe număr de camere, numărul spaţiilor cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă, suprafaţa terenului aferent clădirii;
  • enumerarea şi descrierea părţilor aflate în proprietate comună;
  • cota-parte indiviză ce revine fiecărui proprietar din proprietatea comună.

Asociaţia de proprietari dobândeşte personalitate juridică în baza încheierii judecătorului-delegat şi se înregistrează la organul financiar local în a cărei circumscripţie teritorială se află clădirea.

Încheierea se dă fără citarea părţilor şi este executorie. Aceasta este supusă recursului în termen de 5 zile de la comunicare. Recursul se judecă cu citarea părţilor.

Înscrierea ulterioară în asociaţia de proprietari a proprietarilor care nu au fost prezenţi la adunarea generală de constituire se face la cererea scrisă a acestora, fără alte formalităţi.

Pentru modificarea sau completarea statutului ori a acordului de asociere este necesar acordul a cel puţin 2/3 din numărul proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari.

Orice modificare sau completare se înregistrează la judecătoria care a emis încheierea judecătorească de înfiinţare, fără alte formalităţi.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acordul de asociere  |  Administrare apartamente  |  Administrare imobile  |  Analiza financiara  |  Asociatii proprietari  |  Cladiri birouri  |  Conform contractului  |  Contabilitate financiara  |  Contract intretinere  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie generala  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie periodica  |  Curatenie spatii verzi  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Fiecare proprietate in parte  |  Formulare fiscale  |  Furnizori de servicii   |  Infiintare asociatie  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere lunara   |  Management asociatii proprietari  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management proiect  |  Oferte munca  |  Pompe apa  |  Proiect management  |  Raporturile juridice  |  Servicii comunicare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Solutii curatenie  |  Spatii de birouri  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Verificarea imobilului  |  Verificarea tehnica periodica  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.