| | | Detalii | | | | - Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte, a fondurilor stabilite, penalitatile de intarziere la plata cotelor de intretinere si/sau fonduri, in urma afisarii in prealabil si la loc vizibil a listei de intretinere, ( negociabil orele si nr. Incasarilor/luna );
- Depunerea numerarului incasat in contul asociatiei, si obtinerea extrasului de cont;
- Inregistrarea incasarilor in chitantiere, registru de casa;
- Plata facturilor de utilitati sau alte servicii contractate, prin banca , folosind dubla semnatura, una fiind a presedintelui asociatiei;
- Plata impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
- Distribuirea si colectarea tipizatelor specifice activitatii administrative (fise citiri indexi apometre, fise caldura etc);
- Preluarea sesizarile venite din partea proprietarilor, cu privire la activitatea desfasurata.
| | | | | | |