|
| | | | Detalii | | | | - Inspectarea proprietatii comune si monitorizarea functionalitatii instalatiilor si a echipamentelor aflate in spatiile comune in vederea identificarii defectelor aparute, odata pe luna;
- Inştiinţarea comitetului executiv cu privirei luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp şi eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;
- Controlul îndeplinirii obligaţiilor contractuale ale personalului angajat de asociaţia de proprietari pentru curăţenie, încărcarea şi evacuarea gunoiului menajer şi alte activităţi, şi în caz de încălcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
- Afisarea listelor lunare de plati – in urma aprobarii date de catre cenzorul/ comisia de cenzori a Asociatiei si Presedinte;
- Prezentarea Comitetului executiv al Asociatiei de Proprietari a propunerilor privind efectuarea de lucrari de intretinere si reparatii a imobilului, colectarea ofertelor in vederea selectiei, asistenta in negocierea clauzelor contractuale, urmarirea derularii contractelor cu prestatorii de servicii, participarea la receptia lucrarilor alaturi de membri comitetului executiv;
- Efectuarea formalităţilor necesare in angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea şi intreţinerea imobilelor din cadrul asociaţiei de proprietari;
- Urmărirea realizării contractelor cu furnizorii de servicii pentru: reparaţii, închirierea unor spaţii din proprietatea comună etc.;
- Apararea intereselor asociatiei de proprietari in relatiile cu institutiile publice.
| | | | | | | | |
|
|