MULTILATERAL CONSULT contabilitate, consultanta financiar-contabila Bucuresti Afisari: 73
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 30
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Alexandria, Nr. 90Sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0741137357
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mlconsult.ro; firmacontabilitatebucuresti112@protonmail.com
  site: www.mlconsult.ro

 
Contabilitate  
Detalii  

Contabilitatea unei afaceri solicita resurse multiple, de la cele administrative pana la cele legate de personal specializat, de aceea iti propunem sa lasi asta in grija noastra!

Echipa noastra este formata din experti dedicati cu experienta si formare continua, care vor lucra spre o mai buna gestionare a situatiei financiar-contabile a afacerii tale!

Servicii contabile:

  • Elaborarea documentelor contabile aferente tipului de societate
  • Analiza economico-financiara a companiei, identificarea problemelor companiei si implementarea solutiilor personalizate
  • Consultanta financiar contabila in vederea respectarii normelor legislative
  • Stabilirea impozitelor de plata, a deconturilor TVA si procesarea acestora
  • Elaborarea si depunerea declaratiilor contabile specifice catre organele competente
  • Completarea si procesarea registrelor contabile precum registru jurnal, jurnal de cumparari si vanzari, jurnal de inventar si de casa
  • Reprezentarea in fata organelor de control
  • Asistenta in acordarea tichetelor de masa si a tichetelor cadou catre salariati

Multilateral Consult – cu grija pentru afacerea ta!

CONSULTANTA FINANCIAR CONTABILA SI FISCALA

Atat la inceput de drum cat si pe parcursul activitatii economice, in calitate de antreprenor intampini diverse situatii pentru a caror intelegere si rezolvare iti este necesara experienta unor specialisti care sa te ajute sa intelegi in detaliu reglementarile si noutatile legislative.

Echipa de consultanti specializati Multilateral Consult intelege cadrul legislativ ti-l explica si te ghideaza in activitatea economica pe care o desfasori. Raspundem concret la fiecare intrebare, te sustinem si asistam activ la dezvoltarea afacerii tale. Iti punem la dispozitie personal specializat si asistenta pe parcursul controalelor fiscale pentru ca totul sa se incheie cu un real succes. La noi gasesti raspunsuri pentru fiecare intrebare!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
intreprindere individuala  |  Act juridic  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitatea vitala  |  Activitati comerciale  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Afaceri de succes  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza afacerii  |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Asistenta civila  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta psi  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Confidentialitatea datelor   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta piata capital reglementata  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta securitate  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta ssm  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Curs profilul candidatului ideal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detasarea salariatilor  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Dreptul afacerilor  |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Economisirea costurilor  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Functionarii societatii comerciale  |  Gestionarea deseurilor   |  Gestionarea deseurilor periculoase  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Imbolnavire profesionala  |  Impotriva fumatului   |  Incetarea contractelor de munca  |  Indicatoare semnalizare  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Instruirea personalului  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Locul de munca  |  Mediul de afaceri  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Organele competente  |  Performanta companiei  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata de capital  |  Planuri evacuare incendiu  |  Planuri interventie incendiu  |  Plata impozitelor  |  Prestari servicii medicale  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Procesarea documentelor  |  Protectia mediului  |  Protectie civila  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri societati  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Redactare societati comerciale  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Risc incendiu  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Selectie personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Sistemul de gestiune  |  Situatii financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Stingerea incendiilor  |  Studii piata  |  Suspendarea activitatii   |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.