Consultanţă juridică ?i Securitate IT Definitie Contract de Consultanta Juridica ?i Securitate IT In primul rand, atunci cand vorbim de contract de consultanta juridica trebuie sa intelegem ca acesta trebuie sa implice in mod obligatoriu trei elemente: - consultantul, adica cel care se ocupa cu oferirea de informatii
- clientul, care are nevoie de aceste informatii pentru diverse activitati si serviciul oferit,
- consultanta juridica, in schimbul careia va trebui sa achite o taxe.
Aceasta definitie, in forma ei aprobata o gasiti in Legea privind statutul avocatului, mai exact Legea nr. 51/1995, la articolul 3. Dupa cum reiese si din aceasta definitie, ne dam seama ca aceste servicii pe care le ofera firma sunt o forma de contract de antrepriza, care se bazeaza pe un element foarte important, respectiv pretul platit pentru aceasta prestatie de servicii, care in aceasta situatie de numeste onorariu. Ca si continut, un contract de consultanta juridica are urmatoarele componente: - Date referitoare la prestatorul serviciilor, firma, sediu si denumire
- Date referitoare la client
- Obiectivul pe care il are respectivul contract, unde se specifica si daca este general sau daca este limitat
- Care este onorariul care trebuie achitat
- O atestare cu privire la identitatea clientului
- Modul in care se vor solutiona eventualele litigii care apar intre cele doua parti ale contractului si
- Semnatura ambelor parti intre care se incheie contractul, adica ale firmei care ofera servicii de consultanta juridica Tpa-Horwath si ale clientului
- Securizarea sistemelor informatice
|