Serviciile de curatenie pe care le oferim se ridica la cele mai inalte standarde. Serviciile de curatenie sunt exclusiv la dispozitia asociatiilor de proprietari din Bucuresti si Ilfov. Oferim servicii de curatenie bloc sector 1, servicii de curatenie bloc sector 2, servicii de curatenie bloc sector 3, servicii de curatenie bloc sector 4, servicii de curatenie bloc sector 5, servicii de curatenie bloc sector 6. Punem la dispozitia clientilor nostri solutii complete personalizate de curatenie la standarde inalte de calitate, indiferent de specificul sau marimea asociatiei de proprietari. Serviciile de curatenie la scari de bloc sunt de foarte multe ori o problema destul de complicata pentru membrii asociatiei de proprietari si, in special pentru administratorul blocului si membrii comitetului executiv. Foarte multe asociatii trec prin situatii de genul: - Femeia de serviciu angajata a asociatiei de proprietari nu a venit la program si ati ramas cu deseurile menajere neridicate si cu scara blocului murdara;
- Nu ati fost multumiti de calitatea serviciilor dar, fiind legati de contractul de munca sau de lipsa alternativei, a trebuit sa acceptati situatia neplacuta;
- Femeia de serviciu angajata si-a dat demisia sau a plecat pur si simplu in alta parte pentru ca alta asociatie ii oferea o mica crestere de salariu;
- Femeia de serviciu angajata neglija activitatile pentru spatiile comune fiind tentata sa faca in acelasi mici comisioane pentru diverse persoane;
- Ati ajuns deseori in situatia de a cauta o noua femeie de serviciu si nu ati gasit sau ati gasit doar persoane care nu va inspirau incredere;
- Dupa noile reglementari legale ati ajuns la concluzia ca acest serviciu va costa foarte mult si trebuie sa gasiti o alternativa pentru scaderea costurilor si cresterea eficientei;
- Codul muncii aflat in vigoare prevede ca singura modalitate legala de angajare pentru o persoana care presteaza o activitate permanenta si repetitiva este contractul individual de munca;
- Unei persoane angajate cu contract de munca trebuie obligatoriu sa ii acordati anual concediul de odihna; Practic, lucreaza 12 luni dar asociatia plateste 13 salarii;
- Cine si cu ce costuri ii va tine locul femeii de serviciu angajate cand aceasta este in concediu de odihna?
- Cine si cu ce costuri ii va tine locul femeii de serviciu angajate in cazul in care se imbolnaveste si trebuie sa primeasca concediu medical?
- Care sunt costurile si cine este responsabil cu serviciile de medicina muncii sau protectia muncii?
- Cine se ocupa de intocmirea si declararea contractului de munca si a declaratiilor fiscale pentru fiecare angajat la fiecare schimbare?
NOI SUNTEM SOLUTIA PE CARE O CAUTATI Va punem la dispozitie servicii de curatenie bloc in cele mai avantajoase conditii pentru asociatiile de proprietari din Bucuresti si Ilfov. Prin contractarea serviciilor noastre de curatenie eliminati necesitatea de a avea angajati responsabili cu curatenie in cadrul blocului, cresteti calitatea si eficienta serviciilor de care beneficiati si, in acelasi timp, reduceti preturile platite. |