Refacerea evidenţei contabile complete (refacerea contabilităţii din urmă) este unul dintre serviciile oferite de noi pentru societăţile care nu au avut evidenţă contabilă pentru o anumită perioadă (nu au avut contabil) sau au pierdut datele. Serviciile noastre de consultanţă includ: Elaborarea şi analiza cash-flow-ului; Întocmirea dosarelor solicitate de bănci în vederea obţinerii de credite; Analiza situaţiei creanţelor şi datoriilor; Obţinerea certificatelor fiscale, constatatoare; Verificarea fişei de plătitor la Administraţia Financiară; Întocmirea dosarelor solicitate de Administraţia Financiară în vederea eşalonării la plată a debitelor fiscale; Consultanţă privind sistemul taxelor şi impozitelor în România; Consultanţă pentru efectuarea operaţiunilor de divizare, fuziune, lichidare; Consultanţă privind contabilitatea primară; Consultanţă privind obligaţiunile societaţii catre stat (impozit pe profit, impozitul pe venit, TVA, etc.) şi implicațiile acestora în derularea unei afaceri; Analiza beneficiilor şi a riscurilor pe parcursul derulării unei afaceri; Analiza fluxului informaţional al documentelor societăţii şi optimizarea circuitului acestora; Analiza situaţiei datoriilor şi creanţelor (termene şi modalităţi de prescriere – recuperări); Consultanţă privind organizarea şi conducerea societaţii; Elaborarea procedurilor şi normelor interne privind desfaşurarea activităţii de bază şi a activităţilor conexe; Consultanţa privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare. Modificare legislativă constantă În contextul modificărilor legislative frecvente cât şi pe fondul unei legislaţii adesea neexplicite, prin echipa noastră de specialişti în consultanţă fiscală, întelegem că aveţi nevoie de consultanţă fiscală de calitate şi de soluţii fiscale optime pentru afacerea dumneavoastră. Vom avea grijă să fiţi informaţi în permanenţă şi la momentul oportun. Indiferent de dimensiunea şi de sectorul de activitate al companiei dumneavoastră, vom gestiona cu profesionalism şi competenţă aspectele fiscale ale companiei dumneavoastră, pentru a atinge obiectivul nostru comun, acela de a garanta şi susţine performanţa şi succesul afacerii dumneavoastră. Ajutor şi sfaturi pentru conducerea societăţii Deseori o persoană aflată la conducerea unei societăţi comerciale întâmpină unele probleme la nivel organizatoric şi chiar până la nivel de optimizare a afacerii. Pentru o bună desfăşurare a activităţii societăţii, venim în întâmpinarea dumneavoastră cu o serie de servicii de analiză şi asistenţă managerială, încercând să identificăm atât punctele slabe cât şi evitarea din timp a greşelilor. Cu noi, servicii de consultanţă din punct de vedere contabil şi fiscal sunt doar la un telefon sau email distanţă. Consultanţă legată de înfiinţarea firmei Suntem alături de dumneavoastră în procesul de înfiinţare a societăţii comerciale (SRL, SRL-D, SA) prin a vă ajuta că alegeţi forma de organizare care vi se potriveşte, în funcţie de planul de afacere, marimea investiţiei şi de codul CAEN ales. Vă vom explica ce aveţi de plătit la Bugetul de Stat, ce nevoi fiscale aveţi şi ce declaraţii aveţi nevoie de depus pentru formele de organizare de mai sus pentru a face alegerea corectă de la început. Consultanţa va cuprinde şi informaţii despre angajarea de personal, nevoia de casă de marcat sau chiar şi ce trebuie să conţină un contract. Unele modele de contracte sunt disponibile la secţiunea de Modele Contracte. |