Business Partner Accounting Afisari: 82
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 33
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Mircea cel Batran, nr. 2, bl. O5, sc. A, Et. 1, Ap. 2, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0731909957; 0758077920
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bpaccounting.ro
  site: www.bpaccounting.ro

 
Resurse umane  
Detalii  

Se ocupa cu recrutarea, evaluarea si angajarea de personal. Constientizand ca oamenii sunt cea mai importanta resursa, in buna desfasurare si dezvoltare a oricarei organizatii, a fost necesara elaborarea de strategii prin care sa se obtina cresterea eficientei si marirea profitabilitatii.

Serviciile de salarizare nu inseamna numai un simplu calcul salarial si cateva angajari. Lucrurile trebuie privite mai profund. Un specialist in salarizare si resurse umane va ajuta sa stabiliti intr-un mod corect dimensiunea, numarul si structura departamentelor firmei dumneavoastra. Va sprijinim in recrutarea personalului potrivit pentru fiecare post necesar. Putem identifica atat pe baza experientei acumulate cat si prin studii de piata care este nivelul salarial portivit pentru fiecare post din cadrul companiei. In plus, chiar daca sunt relative putine facilitati fiscale in ceea ce priveste salariile, specialistii nostri le vor fructifica in totalitate astfel incat dumneavoastra sa simtiti o relaxare fiscala aferenta salariilor.

Lucreaza pentru dumneavoastra o echipa experimantata in contabilitate si consultanta financiar-contabila;

Compania noastra se diferentiaza de concurenta prin servicii deosebit de utile, indiferent de profilul afacerii dumneavoastra. Astfel ca, va putem oferi asistenta noastra pentru:

  • Conceperea unui regulament de ordine interioara al companiei, in conformitate cu ultimele prevederi ale Codului Muncii;
  • Aspectele juridice corespunzatoare domeniului de activitate;
  • Depunerea in termenele legale a tuturor documentelor prevazute de lege;
  • Intocmirea statelor de plata, a fluturasilor de salarii si a ordinelor de plata aferente impozitului pe venitul din salarii si contributii sociale;
  • Redactarea contractelor individuale de munca;
  • Redactarea deciziilor conducerii si a actelor aditionale modificatoare a contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea fiselor de post.
  • Alcatuirea organigramei companiei;
  • Inregistrarea concediilor de odihna, medicale sau fara plata;
  • Intocmirea declaratiei lunare 112;
  • Intocmirea declaratiei 205 pentru salariatii societatii;
  • Evidenta angajatilor cu contracte suspendate pentru maternitate si intocmirea documentelor aferente;
  • Intocmirea procedurilor de promovare, sanctionare si concediere disciplinara;
  • Intocmirea si eliberarea adeverintelor medicale si de venit;
  • Calculul correct si eliberarea adeverintelor de vechime;
  • Simulari globale ale costurilor de salarizare;
  • Analizarea si preluarea procesului intern de salarizare;
  • Gestionarea relatiei cu ITM, Casa de pensii, Casa de Asigurari Sociale de Sanatate ;
  • Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate;
  • Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare;
  • Intocmirea ,completarea si actualizarea registrului de evidenta a salariatilor (REVISAL);
  • Calculul acordului global, individual sau indirect, dupa caz;

 

Aveti nevoie de parteneri seriosi, profesionisti si dedicati? Contactati-ne!

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea informatiilor  |  atingerea obiectivelor stabilite  |  norme import  |  protejarea documentelor  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Administrare eficienta  |  Afaceri de succes  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza structurilor financiare   |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit calitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditul bilanturilor  |  Calcul salarii contabilitate  |  Casa de pensii   |  Cesiuni firme  |  Circuitul documentelor  |  Comert electronic  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Cresterea eficientei  |  Cunoasterea mediului  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Echipa de profesionisti  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari patrimoniale  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Facilitati fiscale  |  Fiselor de post   |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Formulare bilant  |  Import export  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectorii de la itm   |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument managerial  |  Integritatea activelor   |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea organigramei societatii   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jocuri noroc  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Lichidare societate  |  Locul de munca  |  Management al organizatiei  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Medicina generala  |  Medicina muncii  |  Modul de administrare  |  Munca si asigurari sociale   |  Note contabile  |  Numarul angajatilor  |  Optimizarea impozitelor  |  Ordine plata  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Partenerilor de afaceri  |  Patrimoniului societatii   |  Personal intern  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Procedura insolventei  |  Productie serie mica  |  Recomandari   |  Redactarea contractelor juridice  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Sanctionare a salariatilor  |  Securitate si protectie  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Siguranta in utilizare  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Specialist resurse umane  |  Studii piata  |  Testare personal  |  Transmiterea patrimoniului  |  Vin romania  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.