Business Partner Accounting Afisari: 82
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 33
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Aleea Mircea cel Batran, nr. 2, bl. O5, sc. A, Et. 1, Ap. 2, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0731909957; 0758077920
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bpaccounting.ro
  site: www.bpaccounting.ro

 
Consultanta si asistenta  
Detalii  

Serviciile noastre de consultanta si asistenta constau in:

  • Consultanta cu privire la organizarea contabilitatii financiare si de gestiune, respectand legislatia aflata in vigoare cu solutii legale de organizare financiar contabila a firmei ( politici financiar contabile, circuitul documentelor);
  • Optimizarea impozitelor datorate de catre societate;
  • Acordarea de consultanta la deschiderea unei firme in Romania, pentru a alege cea mai buna solutie din punct de vedere contabil si fiscal;
  • Inregistrare si radiere de sedii secundare;
  • Asistenta pentru evitarea dublei impuneri a venitului;
  • Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
  • Consultanta cu privire la legislatia financiar contabila si fiscala;
  • Consultanta in ceea ce priveste intocmirea de norme si proceduri interne si organizarea fluxului informational;
  • Instruirea personalului referitor la modul de intocmire a documentelor primare precum si circuitul acestora in cadrul companiei;
  • Asistenta pentru emiterea, arhivarea si receptia documentelor;
  • Analiza structurilor financiare;
  • Analiza datoriilor si creantelor;
  • Analiza capitalurilor si imobilizarilor;
  • Consultanta in cazul efectuarii opratiunilor de lichidare, divizare, fuziune;
  • Diagnosticarea firmelor pornind de la situatia financiara periodica si a activitatii acestora;
  • Asistenta pentru evitarea dublei impuneri a venitului;
  • Asistenta la intocmirea documentelor necesare obtinerii creditelor pentru firme;
  • Intocmirea documentatiei pentru obtinerea unui leasing;
  • Analiza datoriilor si creantelor;
  • Intocmirea procedurilor cu privire la invertarierea patrimoniului;
  • Evaluari patrimoniale;
  • Verificarea soldurilor contabile anuale;
  • Servicii de consultanta orientate spre specificul activitatii clientului;
  • Servicii de verificare a bonitatii partenerilor de afaceri;
  • Servicii si activitati de comert electronic;
  • Servicii cu privire la procedura insolventei;
  • Asistenta in timpul controalelor fiscal de la sediul societatii;
  • Consultanta cu privire la reglementarile contabile pentru activitatile de import- export;
  • Informare constanta in ceea ce priveste modificarea legislatiei fiscal si financiar- contabile;
  • Consultanta privind organizarea departamantului financiar- contabil;
  • Sustinerea societatii in instanta , in cazul unor litigii de natura financiar- contabila;
  • Excluderea sau retragerea partilor sociale;
  • Majorarea sau reducerea capitalului social;
  • Cesiunea partilor sociale;
  • Efectuarea de punctaje cu Administratia Fiscala;
  • Obtinerea certificatelor fiscale si a celor constatatoare;
  • Eliminarea costurilor cu pregatirea personalului;
  • Reducerea riscului fiscal (diferente impozite, amezi etc.) asigurata de pregatirea superioara a personalului si transmiterea anumitor riscuri societatii specializate;

Toate aceste facilitati pe care le oferim vin in ajutorul companiei dumneavoastra si astfel activitatea pe care o desfasurati nu va va da dureri de cap.

Datorita varietatii de servicii oferite, veti putea evita tot hatisul birocratic si va veti putea ocupa de activitatea companiei dumneavoastra, fara grija aspectelor juridice si fiscale. Pentru ca, tinand cont de aceste aspect, veti fi sigur de legalitate.

 

Aveti nevoie de parteneri seriosi, profesionisti si dedicati? Contactati-ne!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
protejarea informatiilor  |  atingerea obiectivelor stabilite  |  norme import  |  protejarea documentelor  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Administrare eficienta  |  Afaceri de succes  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza structurilor financiare   |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit calitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditul bilanturilor  |  Calcul salarii contabilitate  |  Casa de pensii   |  Cesiuni firme  |  Circuitul documentelor  |  Comert electronic  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Cresterea eficientei  |  Cunoasterea mediului  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Echipa de profesionisti  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari patrimoniale  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Facilitati fiscale  |  Fiselor de post   |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Formulare bilant  |  Import export  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectorii de la itm   |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument managerial  |  Integritatea activelor   |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea organigramei societatii   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jocuri noroc  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Lichidare societate  |  Locul de munca  |  Management al organizatiei  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Medicina generala  |  Medicina muncii  |  Modul de administrare  |  Munca si asigurari sociale   |  Note contabile  |  Numarul angajatilor  |  Optimizarea impozitelor  |  Ordine plata  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Partenerilor de afaceri  |  Patrimoniului societatii   |  Personal intern  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Procedura insolventei  |  Productie serie mica  |  Recomandari   |  Redactarea contractelor juridice  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Sanctionare a salariatilor  |  Securitate si protectie  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Siguranta in utilizare  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Specialist resurse umane  |  Studii piata  |  Testare personal  |  Transmiterea patrimoniului  |  Vin romania  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.