| | | Detalii | | | | - întocmirea, încheierea şi declararea în Revisal a contractelor individuale de muncă;
- întocmire Revisal conform HG 500/2011;
- întocmirea dosarului de personal, obţinerea de la salariat a documentelor, actelor şi declaraţiilor necesare la dosar;
- întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adiţionale de modificare a funcţiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de muncă, decizii de încetare a contractului individual de muncă, declararea acestora în Revisal conform HG 500/2011;
- întocmirea adeverinţelor de vechime;
- întocmirea şi completarea adeverinţelor solicitate de salariaţii societăţii;
- întocmirea documentelor pentru obţinerea repartiţiilor, a subvenţiilor şi ajutoarelor financiare (în baza art. 84 din legea şomajului) de la AJOFM;
- întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client;
- suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relaţiilor de muncă;
- asistenţă în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii în domeniul relaţiilor de muncă
| | | | | | |