- Întocmirea evidenţei contabile, sintetice şi analitice, prin înregistrarea în ordine cronologică a documentelor primare;
- Întocmirea balanţei de verificare lunară;
- Întocmirea registrului-inventar, registrului-jurnal, cartea mare, jurnalelor de TVA;
- Întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale;
- Întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale;
- Întocmirea de rapoarte financiare la cerere;
- Întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
- Organizarea şi conducerea contabilităţii de gestiune;
- Acordăm asistenţă privind organizarea şi conducerea contabilităţii;
*Tarifele practicate de firma noastră sunt foarte accesibile, acestea fiind stabilite în funcţie de: - obiectul de activitate;
- numărul de angajaţi;
- volumul mediu al tranzacţiilor lunare;
În cazul în care necesităţile dumneavoastră nu se regăsesc în lista de servicii, vă rugăm să ne contactaţi pentru mai multe detalii. |