Auto Alex Afisari: 100
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 41
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Moara de Foc, nr. 35, Iasi, judetul Iasi
-------------------------
Phone: Telefon
  0232214702; 0742112418
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@serviceautoalex.ro
  site: www.serviceautoalex.ro

 
Reparatii sistem de climatizare  
Detalii  

ReparaĊ£ii ale sistemelor de climatizare ale autoturismelor

Sistemul de climatizare este cel care ne asigura confortul in masina. El are grija de temperatura interioara cit si de curatarea impuritatilor din aer. Iarna poate fi folosit in scopul reducerii umiditatii (si implicit a aburirii geamurilor).

Deoarece functionarea sistemul de climatizare se bazeaza ca si principii de baza pe functionarea sistemului de aer conditionat manual vom explica pentru inceput functionarea unui astfel de sistem. Principiul de functionare este simplu si toate sistemele de refrigerare congelare il folosesc. Astfel il gasim pe frigidere, pe refrigeratoare etc.

Sistemul este compus dintr-un compresor, un evaporator, un cendensor si un ventilator. Rolul compresorului este acela de a impinge agentul de racire prin instalatie. Instalatia are legate prin conducte de cupru (de obicei) condensorul, evaporatorul si compresorul intre ele astfel incat sa asigure circulatia continua a agentului de racire fara sa se roduca pierderi.

 

Secretul functionarii unui astfel de sistem este dat de proprietatile agentului de racire. Ca agent de racire in astfel de instalatii se foloseste freonul. Freonul este sub forma lichida si se transporta si depoziteaza in rezervoare. Prin absorbtia de caldura freonul se evapora si se transporma din stare lichida in stare de vapori si se incalzeste. In evaporator are loc schimbul de caldura astfel: aerul care trece prin evaporator (inpins de catre ventilator) cedeaza caldura freonului si in acest fel aerul se raceste si freonul se incalzeste si se evapora. Astfel aerul inaintea intrarii in evaporator este cald iar la iesirea din evaporator este rece. Tot acest fenomen este natural.aerul care iese din evaporator este directionat prin sistemele de ventilatie catre habitaclul masinii. Evaporatorul este de fapt un schimbator de caldura (radiator in termeni populari). Evaporatorul este montat de obicei undeva in bordul masinii.

Freonul este impins de catre compresor in evoporator unde are loc procesul descris mai sus si apoi iese din evaporator sub forma gazoasa si isi continua traseul prin conducte ajungand la condensor. Condensorul este de asemenea un schimbator de caldura si este montat de obicei impreuna cu radiatorul masinii. Aici are loc procesul invers cand aerul rece primeste caldura de la freon, aerul incalzindu-se, iar freonul racindu-se si condensand ajungand din nou in stare lichida. De aici incolo fenomenul se reia, acesta fiind mecanismul racirii aerului. Pentru a se produce acest fenomen este necesar ca freonul sa aiba o anumita presiune in istalatie.

Compresorul este un compresor rotativ cu pistoane si este montat in compartimentul motor, fiind actionat printr-o curea de catre motor. Pentru a nu functiona in permaneta, deoarece fulia compresorului este in permanenta rortita de catre motor, pormirea compresorului se face electric, cupland printr-un ambreiaj comandat electric fulia de compresor. Decuplarea se face decupland electric acelasi ambreiaj si permitand fuliei sa se miste libera pe ax. Freonul are in compozitia sa un ulei care ajuta la ungerea componentelor in moscare ale compresorului, pentru a asigurata o durata lunga de viata a acestuia.

Lucrari de reparatii ale sistemului de racire pe care le poate executa service-ul nostru:

  • inlocuire filtru polen
  • inlocuire agent de racire
  • inlocuire agent de racire
  • inlocuire conducte
  • inlocuire evaporator
  • inlocuire supapa de expansiune
  • inlocuire compresor
  • inlocuire ventilator auxiliar
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
termostat  |  ulei cald  |  Absorbant natural  |  Amortizoare auto  |  Amortizoare automobile  |  Amortizoare spate  |  Apa distilata  |  Arc spate  |  Arcuri auto  |  Arcuri fata  |  Arcuri spate  |  Arcuri suspensie  |  Articulatii directie si suspensie  |  Autoturisme reparatii  |  Bara fata  |  Bara spate  |  Bieleta directie  |  Bielete bara stabilizatoare  |  Bloc motor  |  Bucse ace  |  Cabluri discuri frana  |  Camere transmisie ip  |  Carburatoare reparatii  |  Caseta directie  |  Cilindri siguranta  |  Climatizare reparatii  |  Combustibil benzina   |  Combustibil lichid  |  Compresor ulei  |  Conducte gaz  |  Conducte injectie  |  Conducte reparatii  |  Curele transmisie  |  Diagnoza masina   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza computerizata  |  Discuri frana  |  Elemente legatura  |  Filtre aer  |  Filtre benzina  |  Filtre combustibil  |  Filtre gaz  |  Filtre lichide  |  Filtre motor inlocuire  |  Filtru aer  |  Filtru benzina  |  Filtru combustibil  |  Filtru polen  |  Filtru ulei  |  Frana pe discuri  |  Freon pierderi   |  Freonul din instalatie   |  Frigidere reparatii  |  Geometrie autoturisme   |  Grade celsius  |  Injectoare  |  Injectoare reparatii  |  Instalatii aer conditionat  |  Instalatii aer conditionat reparatii  |  Instalatii climatizare  |  Instalatii climatizare reparatii  |  Instalatii congelare reparatii  |  Instalatii cupru  |  Instalatii de racire  |  Instalatii refrigerare reparatii  |  Instalatii ventilatie  |  Interfete auto  |  Interfete diagnoza auto   |  Lichid frana  |  Lichid racire  |  Lucrari si servicii  |  Nivel de componenta  |  Perne aer  |  Pierderi de caldura  |  Pierderi freon  |  Piese de directie si motor  |  Piese motor  |  Pompa frana  |  Pompa servodirectie  |  Pompe alimentare  |  Pompe injectie  |  Presiune de functionare   |  Principiul de functionare   |  Punte spate  |  Radiator aer conditionat  |  Radiator apa  |  Recomandari   |  Reglare directie  |  Reparatii auto  |  Reparatii conducte  |  Reparatii diverse  |  Reparatii injectoare combustibil  |  Reparatii mecanica  |  Reparatii pompe injectie  |  Reparatii sasiu  |  Reparatii sisteme de suspensie   |  Revizie tehnica  |  Revizii filtre  |  Roti pneumatice  |  Saboti frana  |  Schimb filtre ulei   |  Schimb lichid frana  |  Schimb lichid si placute de frana   |  Schimb ulei  |  Schimb ulei motor  |  Schimb ulei transmisie  |  Service aer conditionat  |  Service autorizat  |  Service geometrie  |  Service instalatii a/c  |  Service mecanica  |  Service roti  |  Sistem admisie aer  |  Sistem alimentare combustibil  |  Sistem confort  |  Sistem de racire aer  |  Sistem franare  |  Sistem racire motor  |  Sisteme de suspensie  |  Sisteme directie  |  Sistemului de franare  |  Sonde cu racire  |  Standardele de calitate   |  Suspensii auto  |  Suspensii pe rotile din spate   |  Temperatura ulei  |  Testare abs  |  Testare esp  |  Ulei compresor   |  Ulei motor  |  Ulei pentru compresor  |  Ulei transmisie  |  Vanzari piese auto  |  Ventilatie si climatizare  |  Viata lunga de functionare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.