Pregatirea terenului : Sunt necesare urmatoarele: – 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”; – “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”; – O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar” -Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”. Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori. Reguli : 1) “Teroristilor” le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” în una dintre cele doua arii; 2) “Teroristii” sunt anuntati si ei de începerea jocului; 3) “Teroristii” nu pot muta ostaticul în afara ariei alese; 4) “Ostaticul” nu va încerca sa evadeze; 5) Daca “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde; 6) “Ostaticul” trebuie sa fie însotit de cel putin un “salvator” atunci când ajunge la “Sanctuar”, pentru a se termina jocul; 7) Daca “ostaticul” ramâne singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe loc si sa astepte ca “salvatorii” sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea; 8) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc; 9) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse. Pentru a câstiga : -“Teroristi” : Opriti “salvatorii” în intentia lor de a-l duce pe “ostatic” la “sanctuar”; -“Salvatori”: Aduceti “ostaticul” la “sanctuar” Tactici : Trebuie sa localizati “ostaticul”, sa estimati numarul de “teroristi”si sa organizati o ambuscada. Trebuie salvat “ostaticul” pe cât de repede posibil si apoi plecati drakului odata de acolo. |