Mainfreight Romania - Transport de marfa aerian, naval si rutier, Ploiesti Afisari: 150
Categorie: TRANSPORT, TURISM >> Transport marfa, containerizat, mobilier Vizitatori: 44
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Conului , Nr 5, Ploiesti, judetul Prahova
-------------------------
Phone: Telefon
  0244599367; 0372447512
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ro.mainfreight.com ; sales@ro.mainfreight.com
  site: www.mainfreight.ro
  facebook: Mainfreight/

 
Mainfreight - detalii firma  
Detalii  video  

Drumul catre un lant de aprovizionare perfect începe aici

Indiferent daca trimiti marfuri într-o locatie apropiata sau la celalalt capat al lumii, vom gasi echilibrul optim între timp, cost si performanta pentru a-ti ajuta afacerea sa creasca.

Profilul Companiei

În calitate de furnizor de solutii logistice la nivel mondial, Mainfreight ofera solutii de depozitare si transport intern si international de marfuri.  Cu echipe si puncte de lucru în toata Europa (inclusiv Romania), Australia, China, Noua Zeelanda si Statele Unite, Mainfreight îsi continua expansiunea la nivel global. Suntem cotati la Bursa de valori din Noua Zeelanda si perseveram pentru a ne atinge viziunea noastra de 100 de ani.

Istoric

Mainfreight si-a început activitatea în Auckland, Noua Zeelanda, în anul 1978, transformându-se în scurt timp în cea mai extinsa retea de transport din Noua Zeelanda.  Schimbarea de strategie din 1984 a deschis calea înfiintarii primei filiale internationale Mainfreight. 

Investitiile în activitatile din Australia au început în 1989, dintr-o dorinta de a vedea Noua Zeelanda si în Australia ca pe o piata unica.  Prezenta Mainfreight în Australia a continuat sa se extinda atât prin achizitii cât si prin raspândirea marcii în locatii strategice.

Mainfreight opereaza la nivel global din 1999, odata cu achizitia unor companii din Asia si din Statele Unite. Asimilarea in totalitate a operatiunilor din Asia a fost finalizata în 2007 si astazi Mainfreight are o prezenta consistenta in China. Ne-am continuat expansiunea în America, prin achizitia companiei Target Logistics Services în 2007.  Mainfreight USA ofera o gama larga de servicii în lantul de distributie.

În 2011, Mainfreight a cumparat grupul Wim Bosman, oferind oportunitati de extindere a retelei internationale globale Mainfreight prin filialele din Europa.

Cultura Mainfreight

„Special people, special company” este deviza companiei Mainfreight si cultura ei unica. Am conceput un mod de a face afaceri care a avut succes nu doar în Noua Zeelanda, ci în întreaga lume.

Mainfreight este construita pe o viziune de 100 de ani. Toate deciziile se iau pornind de la principiul ca vom fi aici înca 100 de ani. Aceasta viziune da forma modului în care abordam recrutarea si formarea noilor membri ai echipei, relatiile cu clientii si furnizorii, strategiile de crestere si structurile legislative si fiscale.

Clientii grupului Mainfreight pot conta pe:

  • O atitudine „totul este posibil”
  • Angajamentul ca bunurile vor fi livrate la timp si în stare buna - si ca orice probleme vor fi solutionate cu promptitudine si onestitate
  • Crestem calitatea serviciilor investind în oameni, facilitati, echipamente si tehnologii.

Promovam oamenii din interiorul companiei, încurajam viziunile inovatoare si non-ierarhice si sustinem  initiativa antreprenoriala. Suntem ca o familie si ne place sa petrecem timpul împreuna. În acelasi timp, ne concentram asupra performantei — fiecare filiala trimite rezultate saptamânale pe care le pot consulta toti membrii echipei. Promovam responsabilitatea individuala si asumarea raspunderii privind calitatea. Indicatorii de performanta, importanti pentru clientii nostri, precum furnizarea informatiilor in timp real sunt afisati pe panouri de informare si sunt evaluate intern periodic.

 

Cei trei piloni ai MainfreightCultura

„Oameni speciali, companie speciala” întruchipeaza Mainfreight si cultura sa unica. Am dezvoltat un stil de a face afaceri care are succes nu doar în Noua Zeelanda, ci în întreaga lume.

Familie

Promovam oamenii din interiorul organizatiei si încurajam perspectivele inovatoare, non-ierarhice si decisive. Echipa noastra este ca o familie si ia masa împreuna.

Filozofie

Toate deciziile pe care le luam se bazeaza pe faptul ca vom fi aici si peste 100 de ani. Aceasta perspectiva modeleaza abordarea noastra de recrutare si formare a membrilor echipei, relatiilor cu clientii si furnizorii.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video