CHRONAX Afisari: 116
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 48
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dumitru Slugeru , Doamna Ghica Plaza, Corp I, Parter ,
-------------------------
Phone: Telefon
  0785261808; 0733052340
-------------------------
Web: Internet
  email: office@chronax.ro
  site: www.chronax.ro

 
Servicii revizie contabila  
Detalii  

Pentru a putea face paşi în evoluţia sa, orice afacere are nevoie de o supervizare permanentă a datelor contabile existente care să faciliteze controlul asupra apariţiei unor posibile erori. Iar aceasta supervizare,  revizia contabila, consta intr-un control special al activității economice sau financiare a întreprinderii, organizației sau a persoanelor responsabile, in reverificarea documentelor de evidenta contabila realizate anterior. Echipa de specialisti Chronax, vin in sprijinul succesului afacerii pe care o reprezentati, prin realizarea cu cel mai inalt grad de profesionalism, a urmatoarelor servicii:

  • revizie interna (controlul regularitatii si sinceritatii sistemului)
  • revizia conturilor
  • recomandari privind politica financiara si organizarea pe principii legale a contabilitatii

Profesionalismul cu care Chronax intocmeste revizia contabila va contribui la implementarea cu succes a planului de management pentru ca astfel veti fi avertizat la timp asupra riscurilor la care firma se expune din punct de vedere financiar-contabil iar prin confirmarea si/sau recalcularea datoriilor catre bugetul de stat veti fi instiintat asupra riscurilor la care se expune firma in cazulunui control fiscal executat de ANAF, preintampinand astfel eventualele sanctiuni.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza rentabilitatii  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta antreprenoriala  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consilieri juridici   |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Diagnostic financiar  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Domeniul investigatiilor  |  Domeniul recuperarilor de creante  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Intocmire acte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Legislatia in vigoare  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Managementul riscului  |  Munca si asigurari sociale   |  Notificare contactare debitori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Organul de cercetare penala  |  Pachet servicii  |  Performante optime   |  Performantele companiei  |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Plan de recuperare   |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Reconstituirea actelor stare civila  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Resursele umane ale societatii  |  Revizie contabila  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii salarizare  |  Sinteza contabila  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Specimen semnatura  |  Standardele internationale  |  Taxe si impozite  |  Titlu de proprietate  |  Urmarire penala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.