CHRONAX Afisari: 116
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 48
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dumitru Slugeru , Doamna Ghica Plaza, Corp I, Parter ,
-------------------------
Phone: Telefon
  0785261808; 0733052340
-------------------------
Web: Internet
  email: office@chronax.ro
  site: www.chronax.ro

 
Recuperare creante  
Detalii  

In lipsa asistentei specializate, recuperarea creantelor se poate dovedi a fi un proces dificil, indiferent de domeniul de activitate. Orientandu-se catre client si pretuindu-i timpul, CHRONAX are in grija rezolvarea pe cale amiabila a divergentelor pe plan financiar, reusind sa gaseasca  solutii performante de recuperare a creantelor, in conditiile mentinerii unei relatii optime intre client si debitor.

Pasii urmati de specialistii CHRONAX catre o recuperare sigura a creantelor:

  • Notificarea, contactarea telefonica a debitorilor
  • Convocare la conciliere directa prealabila, intalniri cu debitorii
  • Demersuri la Instantele Judecatoresti pentru obtinerea titlurilor executorii
  • Asistarea si reprezentarea in Instantele de toate gradele, de catre avocati si consilieri juridici, cu o vasta si bogata experienta in domeniul recuperarilor de creante, in dreptul comercial, bancar, asigurari etc

CHRONAX ofera  confidentialitate contractuala si posibilitatea avansarii cheltuielilor ocazionate de demersurile pentru recuperarea creantelor, cu exceptia taxei de timbru datorate catre stat, in situatia în care creanta devine litigioasa;

In plus, CHRONAX implementeaza pentru clientii sai o serie de masuri de preventie pentru evitarea formarii creantelor. 90% este procentul de recuperare a debitelor realizate de CHRONAX pentru clientii sai.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza rentabilitatii  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta antreprenoriala  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consilieri juridici   |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Diagnostic financiar  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Domeniul investigatiilor  |  Domeniul recuperarilor de creante  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Intocmire acte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Legislatia in vigoare  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Managementul riscului  |  Munca si asigurari sociale   |  Notificare contactare debitori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Organul de cercetare penala  |  Pachet servicii  |  Performante optime   |  Performantele companiei  |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Plan de recuperare   |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Reconstituirea actelor stare civila  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Resursele umane ale societatii  |  Revizie contabila  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii salarizare  |  Sinteza contabila  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Specimen semnatura  |  Standardele internationale  |  Taxe si impozite  |  Titlu de proprietate  |  Urmarire penala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.