CHRONAX Afisari: 116
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 48
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dumitru Slugeru , Doamna Ghica Plaza, Corp I, Parter ,
-------------------------
Phone: Telefon
  0785261808; 0733052340
-------------------------
Web: Internet
  email: office@chronax.ro
  site: www.chronax.ro

 
Infiintare firma  
Detalii  

La CHRONAX, aspectele birocratice legate de procesul de infiintare firma sunt simplificate.

Infiintarea si functionarea companiei dumneavoastra vor fi analizate si tratate cu profesionalism si promptitudine de specialistii nostri, fie ca este vorba de actele constitutive ale societatii sau alte modificari ce apar pe parcurs, cum ar fi deschiderea unui punct de lucru, schimbare/adaugare de coduri CAEN, mojararea capitalului social, schimbarea asociatilor, a administratorului sau a denumirii etc.

Pentru a va facilita demersul, va informam ca pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru infiintarea unei firme sunt urmatorii:

  • Pasii pentru infiintarea unei firme:
  • Determinarea obiectului de activitate. Incadrarea activitatilor se vor face pe baza codului CAEN
  • Alegerea formei juridice a societatii
  • Alegerea si rezervarea denumirii
  • Stabilirea sediului social prin incheierea unui contract de sediu social, cumparare/inchiriere sau de comodat
  • Realizarea actului constitutiv
  • Semnarea de declaratii din care rezulta inexistenta antecedentelor penale/Specimen de semnatura
  • Depunerea capitatului social
  • Inregistrarea la Registrul Comertului
  • Ridicarea Certificatului de Inregistrare al societatii
  • Obtinerea avizelor si autorizatiilor de functionare
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Actele constitutive  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afaceri de succes  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza diagnostic   |  Analiza rentabilitatii  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta antreprenoriala  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consilieri juridici   |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Diagnostic financiar  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Domeniul investigatiilor  |  Domeniul recuperarilor de creante  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instruirea personalului  |  Intocmire acte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Legislatia in vigoare  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Managementul riscului  |  Munca si asigurari sociale   |  Notificare contactare debitori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Organul de cercetare penala  |  Pachet servicii  |  Performante optime   |  Performantele companiei  |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Plan de recuperare   |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Reconstituirea actelor stare civila  |  Recuperare a creantelor   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Reprezentarea societatii   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Resursele umane ale societatii  |  Revizie contabila  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii salarizare  |  Sinteza contabila  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Specimen semnatura  |  Standardele internationale  |  Taxe si impozite  |  Titlu de proprietate  |  Urmarire penala  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.