Cel mai important department din orice afacere – Customer Care. DE CE? Pentru că de aici porneşte formarea brandului, obținerea succesul, continuitatea şi viitorul afacerii. Pentru a face ca acest department să funcţioneze corespunzător, trebuie să avem oameni calificaţi doar pe acest domeniu. Multe companii responsabilizează secretara cu această activitate (care are multe alte atribuţii de îndeplinit în funcţie de specificul firmei, cum ar fi: evidenţa contabilă, relaţia cu furnizorii, postări de anunţuri, redactarea de oferte, gestionarea agendei de întâlniri etc.). Poate părea simplu în virtutea imaginii pe care customer care-ul o are formată pe piață. În realitate, activitatea de customer care sau relaţia cu clienţii implică acţiuni complexe ce necesită profesionalism, implicare, focusare şi cunoştinţe specifice care asigură succesul unei companii de top. Care sunt atributiile unui specialist in Customer Care? - Gestionarea bazei de date cu posibilii clienţi şi cu cei activi. Practic, toate income-uril trebuie particularizate într-o manieră specifică în funcţie de experienţa companiei cu acestea
- Acţiuni periodice în social media (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn etc.)
- Menţinerea legăturii permanente cu departamentul de vânzări ofertare (departamentul de ofertare piaţa rece este o extensie a departamentului de Customer Care)
- Acţiuni de follow up pentru fiecare client (indiferent de natura discuţiei avute anterior cu acesta: achiziţionarea de servicii sau produse, returnarea de produse, garanţii sau renunţarea la serviciile companiei)
- Previzionare in vânzări (trebuie să-şi cunoască propria reţea de clienţi)
În linii mari, pentru a porni un astfel de departament, avem nevoie de combinaţia de succes între o cultură corporatistă şi o minte deschisă. Este adevărat că pentru a fi un Specialist în Customer Care ai nevoie nu doar de cunoştinţe, ci şi de abilităţi specifice. Vestea bună este că această meserie, de Customer Care, se învaţă şi cursul pe care vi-l oferim aduce rezultate imediate şi măsuranbile. Trăim intr-o economie strâns competitivă ca preţ şi calitate de servicii/ produse în care relaţia cu clientul face diferenţa. Cui se adreseaza cursul de Customer Care: - Agenţilor de vânzări
- Managerilor de relaţii cu clienţii
- Antreprenorilor
- Departamentelor de relaţii cu publicul
- Personalului din Front desk
- Tuturor celor care au contact cu posibilii clienţi, precum şi cu cei activi, indiferent de funcţia pe care o deţin în cadrul companiei
Abilitati si competenţe dobândite la cursul de Customer Care: - Cum să optimizezi managementul clienţilor activi
- Vei înţelege importanţa comunicării on-line şi vei integra metode de abordare cu rezultate (social media, etica email-ului etc.)
- Vei minimaliza pierderile din garanţie şi retur (tehnici de soluţionare amiabilă)
- Vei ști cum să adaptezi noi tehnici în up selling și follow up
- Vei şti să transformi nevoia clientului în dorinţa de cumpărare
- Vei cunoaşte tehnici de negociere avansate şi de comunicare nonverbală
- Vei ști cum să gestionezi un sistem de lucru CRM (Customer Relationship Management)
- Vei ști cum să gestionezi corect o bază de date
Beneficiile Companiei: - Personal mai bine pregătit pentru relația cu clienții
- Eficientizarea costurilor de vânzare
- ROI (return on investment) accelerat
- Optimizarea activă a pierderilor (după caz, în funcție de specificul firmei: servicii/ produse)
- Integrarea unui sistem de lucru orientat spre valoare și brand
Metode de training folosite la curs: - Brainstorming – această metodă este folosită pentru a ajunge la un consens, toate tehnicile fiind însoțite de aplicaţii practice care au ca rol înțelegerea și însușirea corectă a mecanismelor
- Studii de caz – prin această metodă se exemplifică și se analizează practic tehicile date în situaţii reale
- Jocuri de rol – participanţii vor avea şansa de a pune în practică şi de a soluţiona câteva dintre problemele reale cu care se confruntă
- Discuții facilitate – constă în clarificarea și gestionarea obiectivelor profesionale la nivel individual
Informatii curs: CÂND? Training-ul se va desfasura pe durata a 2 zile astfel: - Sambata 07.02.2015 9:00 – 17:00
- Duminica 08.02.2015 9:00 – 17:00
UNDE? Cursul Customer Care se va desfășura la sediul companiei Education Point din Str. Medeleev 7-15, sectorul 1, Bucureşti (reper – la 5 minute de mers pe jos de rond Piața Romană). Pentru hartă, clic aici. COST CURS Customer Care - Preţ întreg – 500 lei/persoană (scutit TVA)
- Discount de grup: pentru înscrierea a minim 3 participanți, beneficiați de 100 lei reducere/ participant
CE INCLUDE COSTUL DE PARTICIPARE? - Materiale de curs
- Suport de curs
- Diplomă de participare emisă de Education Point SRL
- 2 pauze de cafea/zi
- 1 masă de prânz/zi
- Card de Training cadou care include discounturi active timp de un an pe domeniul educației
|