Ne-am început activitatea în 2011 ca o companie ce furnizeaza Servicii Online de Secretariat iar la cererea clientilor, am început sa Gestionam, sa Planificam si sa Organizam Evenimente Private si Corporate. Clientii nostri provin din diferite medii, inclusiv fonduri de investitii din UK, societati imobiliare si persoane fizice, din România si din strainatate. Secretara Executiva Online – în scurtServiciile oferite clientilor nostrise refera numai la asistenta necesara atunci când nevoie. Pe scurt, în baza unei cereri online virtuale via email, va oferim oportunitatea de a creste productivitatea si de a reduce cheltuielile suplimentare, lucru care poate face ca activitatea sa fie mult mai eficienta si profitabila. Evenimente – Planificare & OrganizareOferim asistenta clientilor în identificarea bugetului corespunzator, atunci când este necesar ajutorul nostru, asadar planificam evenimentul si organizam toate aspectele legate de acesta, asigurându-ne cavor avea eveniment perfect în ziua acestuia, putând oferi si servicii de hostess în ziua evenimentului pentru a întâmpina invitatii. |