VISION CONSULTING Afisari: 412
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 148
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Training ``Cum devii un vanzator eficient``  
Detalii  

Lumea a devenit din ce in ce mai competitiva si pentru a supravietui si progresa, avem nevoie sa intelegem ce inseamna cu adevarat a vinde. Daca pana acum ai vandut intuitiv, ai acum ocazia sa faci trecerea de la „amator” la „profesionist” participand la cursul de vanzari pentru incepatori.

Tematicile si studiile de caz abordate in acest training de vanzari sunt adaptate realitatilor economice ale Romaniei de azi, in directa legatura cu transformarile ce au avut loc in comportamentul cumparatorului.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor necesare pentru pregatirea, gestionarea si finalizarea cu succes a oricarei situatii de vanzare. Intelegerea si aplicarea pasilor necesari in procesul de vanzare pentru a creste rata de inchidere si de fidelizare a clientilor.

Beneficiile unui curs de vanzari

  • Vei fi capabil sa pregatesti in mod profesionist o vanzare;
  • Vei sti sa apreciezi corect nevoile clientului pentru a-i putea propune solutiile corecte;
  • Vei sti cand e momentul potrivit pentru a incheia o vanzare;
  • Vei constientiza importanta procesului post-vanzare si a fidelizarii clientului;
  • Vei putea sa inchei mai multe vanzari.

Agenda propusa pentru cursul de vanzari

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

 Performanta in vanzari depinde de doi factori: implicare si abilitati

  • Implicare
    •     Pozitionarea vanzatorului
    •     Elementele care determina implicarea
    •     Perceptia limitelor personale – credinte limitative
    •     Descoperirea si dezvoltarea propriului stil de vanzare
  • Abilitati – perfectionarea abilitatilor prin studiul tehnicilor de vanzare consultativa

Vanzarea consultativa

  • Tipologia clasica a vanzarii
  • Concepte de baza ale vanzarii consultative
  • Rolul vanzatorului
  • Avantajul competitiv – surse
  • Procesul de cumparare
  • Sincronizarea proceselor: vanzare – cumparare
  • Motivele cumparatorului
  • Nevoile cumparatorului
  • Grupul decizional tipic in vanzari
  • Ce cumpara clientii: vanzatorul – firma – produsul
  • Conceptul de ‘valoare’

Cei 6 pasi ai vanzarii

  • Prospectarea
  • Abordarea
  • Identificarea necesitatilor
  • Prezentarea ofertei (solutiei)
    • Afirmatia de valoare
    • Crearea nevoii
    • Prezentarea propriu-zisa a ofertei
    • Tratarea obiectiilor
  • Inchiderea vanzarii (obtinerea acordului)
  • Urmarirea vanzarii
    • Retentia si fidelizarea clientului
    • Reflexivitate si feedback

Metode folosite in curs

  • Prezentare concepte
  • Studii de caz si exemple practice
  • Metode experientiale
  • Joc de rol filmat

Training-ul de vanzari este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.