VISION CONSULTING Afisari: 416
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 152
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Curs Vanzari la telefon  
Detalii  

Simti o bariera in conversatiile telefonice cu partenerii de business si ca nu esti suficient de persuasiv? Acest curs te ajuta nu doar sa comunici eficient telefonic, ci si sa convingi interlocutorul.

Deasemenea, daca job-ul tau este sa vinzi la telefon, cu atat mai mult acest curs de vanzari la telefon te va ajuta sa ai o rata de inchidere mai buna.

Obiectiv

Cursul urmareste crearea unui stil eficient de vanzare prin telefon. Dezvoltarea abilitatilor de comunicare verbala si paraverbala si dobandirea unor abilitati specifice de vanzare.

Beneficiile participarii la cursul de vanzari telefonice:

  • Comunicarea eficienta folosind doar limbajul si elementele de paraverbal
  • Intelegerea procesului vanzarilor prin telefon
  • Identificarea tehnicilor aplicabile in vanzarile prin telefon
  • Implementarea unui proces eficient de vanzari prin telefon

Agenda propusa pentru cursul de vanzari la telefon:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

 Ce reprezinta vanzarile prin telefon si cand trebuie utilizate?

Avantaje si dezavantaje

Greseli in vanzarile prin telefon

Ecuatia vanzarii

Procesul de vanzare prin telefon

Tehnici de vanzare prin telefon

Persuasiune si influenta in vanzarea prin telefon

  • Managementul primei impresii
  • Construirea credibilitatii
  • Utilizarea corespunzatoare a vocii
  • Atitudinea vanzatorului prin telefon

Managementul apelului telefonic

  • 4 etape ale vanzarii prin telefon
  • Utilizarea unui scenariu
  • Motivatia cumparatorului de a cumpara produsul sau serviciul
  • Tratarea obiectiunilor
  • Semnale de achizitie si incheierea vanzarii

Tehnici de finalizare a vanzarii

Metode

  • Prezentarea conceptelor
  • Dezbateri in grupul mic si in grupul mare
  • Studii de caz si exemple practice
  • Joc de rol
  • Brainstorming

Training-ul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 8 – 12 persoane

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.