VISION CONSULTING Afisari: 414
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 150
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Tehnici avansate de vanzari  
Detalii  

Obiectiv

Intelegerea modului de luare a deciziilor de catre clienti, psihologia cumparatorului si a vanzatorului in contextul economic de azi. Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia mai multe vanzari cu un efort mai mic. Fidelizarea si transformarea clientilor in ambasadori ai brandului.

Beneficii finalul training-ului de vanzari avansate:

  • Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
  • Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
  • Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
  • Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul de vanzare si interactiunea cu clientul;
  • Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;
  • Vei sti cum sa pastrezi clientul pentru mai mult timp si cum sa-l transformi in ambasador al brandului companiei

Agenda propusa pentru cursul de vanzari

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

Jocul interior

  • Psihologia cumparatorului
  • Nivelele de judecata – intrebarile pe care le ruleaza subconstientul cumparatorului
  • Premise motivationale
  • Tipologii emotionale ale cumparatorului – modelul TEAM
  • Rolurile emotionale
  • Psihologia vanzatorului
  • Optimizarea – sa vrei, sa stii, sa poti
  • Autosabotajul – credintele limitative si depasirea lor
  • Dinamica emotionala proprie – modelul ARROW
  • Profilul mentalitatii vanzatorului de succes – modelul CAIS

Jocul exterior

  • Schimbarea vitezelor – modelul TEAM
  • Principiile influentarii (dupa Robert Cialdini)
  • Interactiunea – declansatorii motivationali

Cum se imbina vanzarile cu marketingul eficient.

Metode

  • Prezentarea conceptelor
  • Studii de caz si exemple practice
  • Metode experientiale
  • Joc de rol filmat
  • Feedback personalizat

Training-ul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Nr. participanti: 6 – 12 persoane

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.