VISION CONSULTING Afisari: 416
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 152
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Training Comunicare Scrisa  
Detalii  

Acest training se doreste a fi un ghid practic de comunicare in afaceri. Impreuna vom dezlega tainele redactarii unui e-mail, fie ca acesta este unul uzual, care da vesti bune, sau unul care aduce vesti neplacute. Invatam sa redactam o comanda, cum sa raspundem eficient la solicitarile clientilor si cum sa transmitem eficiente mesajele in scris.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Comunicare Scrisa:

  • Isi vor dezvolta capacitatea de a scrie mesaje eficiente utlizand cei 7C
  • Vor putea scrie mesaje uzuale care aduc vesti bune
  • Vor putea scrie mesaje negative pastrand o relatie buna cu interlocutorul
  • Vor cunoaste si aplica eticheta e-mailului

Agenda propusa pentru training Comunicare Scrisa:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

  • Introducere in Comunicare
  • Comunicarea scrisa
    • Comunicarea scrisa vs comunicarea orala
    • Caracteristicile unui mesaj scris eficace – cei 7C
    • Documente utilizate în comunicarea de afaceri
  • Comunicarea electronica
    • Tipuri de mesaje
    • Eticheta e-mail-ului
    • Pasii redactarii unui e-mail
  • Mesajele uzuale care aduc vesti bune
    • Efectuarea unei comenzi & Confirmarea unei comenzi
    • Cerere de oferta & Raspuns
    • Solicitare de informatii & Raspuns
    • Felicitarile
    • Mesaje persuasive
  • Mesaje negative – care aduc vesti neplacute
    • Formularea unei reclamatii
    • Raspuns la o reclamatie – cum gestionam conflictele
    • Respingerea unei solicitari – cum sa spunem NU
  • Cum sa cream relatii cu clientii nostri

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr participanti: 6-12

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.