VISION CONSULTING Afisari: 409
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 145
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Training Comunicare Eficienta  
Detalii  video  

Prin cursul “Comunicare Eficienta” vom descifra tainele  stilurilor comportamentale si cum acestea ne influenteaza modul de a comunica. Exersam comunicarea asertiva si vom gasi modalitatile optime de relationare cu cei din jurul nostru. Ne vom dezvolta abilitatea de a asculta si de a ne face ascultati, de a spune lucrurile in asa fel incat sa nu lasam loc de ambiguitati si confuzii.

Obiectiv:

Dezvoltarea unor abilitati excelente de comunicare si relationare, atat in plan profesional cat si in plan personal. Comunicare mai buna atat intern, in cadrul companiei cat si extern cu clientii si partenerii de business.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Comunicare Eficienta:

  • Identifica stilurile comportamentele si de comunicare
  • Afla tehnici eficiente de comunicare asertiva
  • Vor putea sa interpreteze corect limbajul verbal si nonverbal
  • Incep sa comunice cu impact si cu rezultatele dorite
  • Isi imbunatatesc relatiile de munca cu colegii si clientii

Agenda propusa pentru training Comunicare Eficienta:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

  • Introducere in comunicare
  • Prima impresie
  • Crearea raportului – comunicarea non-verbala
  • Modelul de personalitate DISC
  • Comunicarea în 3 pași
    • Pasul 1 – Pregăteste interacțiunea cu interlocul tau – Modelul OPIS
    • Pasul 2 – Transmite mesajul – Modelul ASA
    • Pasul 3 – Verifică înțelgerea – Modelul DA
  • Sisteme de reprezentare – VAKOG
  • Tipuri de comportament
  • Comunicarea Asertivă
    • Fii un bun interlocutor
    • Ascultă activ
  • Feedback eficient

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr participanti: 6-12

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.