VISION CONSULTING Afisari: 409
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 145
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Doamnei, nr 14-16, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.310.86.11
-------------------------
Web: Internet
  email: office@visionconsulting.ro
  site: www.visionconsulting.ro

 
Customer Care  
Detalii  

Cursul de Customer Care este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa invete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita. Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Customer Care:

  • Identifica stilurile comportamentale ale oamenilor
  • Afla cum pot sa ofere servicii de calitate
  • Au mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
  • Stiu cum sa ofere feedback pozitiv
  • Inteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Agenda propusa pentru training Customer Care:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

1) Imaginea de sine si publica

  • apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
  • beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferentiat
  • promptitudinea
  • calitatea asteptata
  • bonul de casa

3) Eticheta In relatia cu clientul

  • prima impresie
  • servirea
  • atitudinea – zambetul face diferenta
  • finalizarea comenzii

4) Crearea relatiei cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi
  • ancorarea
  • crearea raportului
  • retentia si fidelizarea

5) Elemente de vanzare

  • abordarea
  • identificarea nevoilor
  • prezentarea solutiei si a alternativelor
  • influentarea
  • inchiderea vanzarii
  • up-selling

6) Tratarea reclamatiilor 7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
lucrul in echipa  |  tipologia clientului   |  Activitati de training   |  Analiza de caz  |  Comunicarea cu clientii  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs interactiv  |  Curs managementul timpului  |  Curs tehnici negociere  |  Cursuri acreditate  |  Cursuri management  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare personala  |  Dezvoltarea abilitatilor interpersonale   |  Elemente legatura  |  Etapele negocierii  |  Felicitari online  |  Interactiv design  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management operational  |  Managementul conflictului   |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Materiale de prezentare  |  Negociere tehnici avansate  |  Negociere training  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierii   |  Personal intern  |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Programe training  |  Relatiile de familie  |  Relationare cu clientii   |  Rezolvare a conflictelor  |  Rezolvare de probleme   |  Servicii comunicare  |  Sesiuni training  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme training  |  Situatiilor conflictuale  |  Strategii comunicare  |  Studii mediu  |  Team building  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Training comunicare  |  Training customer care  |  Training open  |  Training personalizat  |  Training vanzari  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.