Srlconsult - Infiintari firme, servicii contabilitate, Bucuresti Afisari: 1110
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 663
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Independentei, Nr. 202 B, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0729961463; 0770914683; 0213111818
-------------------------
Web: Internet
  email: firma@srlconsult.ro; marketing@srlconsult.ro
  site: www.srlconsult.ro
  facebook: srlconsult/

 
Gazduire Sediu Social in toate sectoarele Pret: 195,00 EUR
Detalii  

Serviciile SRLCONSULT se presteaza in conditii de siguranta. Astfel pentru protectia consultantilor am implementat sistemul RAPID pentru depunerea dosarelor la institutiile statului EXCLUSIV ONLINE prin semnatura electronica.

 

 

Oferta speciala:

  • 65 Euro perioada 6 Luni
  • 120 Euro - perioada 1 An + 6 LUNI (1,5 ANI - 120 euro)
  • 240 Euro - perioada 2 Ani + 1 AN GRATUIT (3 ANI - 240 euro)

Servicii incluse:

  • Notificare expirare valabilitate sediu social;
  • Secretariat: instiintare ridicare corespondenta;

Detalii:

  • Important: gazduirea sediului NU se face la cabinet de avocat.
  • Costuri reduse la infiintare sau la schimbarea sediului;
  •    

Locatii:

Sedile sociale se afla in cladiri si NU sunt la cabinet de avocat.

Gazduirea sediului social se realizeaza in birouri, in orice sector din Bucuresti si Judetul Ilfov:

Va punem la dispozitie serviciul de gazduire sediu social in urmatoarele locatii:

 

  • Gazduire sediu firma sector 1
  • Gazduire sediu firma sector 2
  • Gazduire sediu firma sector 3
  • Gazduire sediu firma sector 4
  • Gazduire sediu firma sector 5
  • Gazduire sediu firma sector 6
  • Gazduire sediu firma judet Ilfov

De ce sunteti nevoit sa alegeti serviciul de gazduire sediu social firma?

  • nu dispuneti de o locatie pentru sediul social al firmei;
  • aveti o proprietate dar nu ati reusit sa obtineti acordul asociatiei de proprietari sau al vecinilor;
  • doriti sa stabiliti sediul social in cladire de birouri;
  • preferati sa inregistrati firma in Bucuresti;
  • vreti sa va mutati sediul din tara in Bucuresti/ Ilfov;

Alegeti serviciul noastru si scapati de obtinerea acordului vecinilor, Asociatiei de Proprietari si a certificatului de la ANAF prin care se atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social.Tarife gazduire sediu social SRL-uri si PFA-uri

  • 65 Euro - perioada 6 luni
  • 120 Euro - perioada 1 an

Preturile de mai sus sunt finale si NU se adauga TVA.

Nota:

  • Preturile afisate sunt valabile daca alegeti serviciile noastre de infiintare firma sau de schimbare sediu social la Registrul Comertului.
  • Daca solicitati doar serviciul de gazduire sediul social si operatiunea de infiintare firma sau schimbare sediu social la Registrul Comertului NU se realizeaza prin intermediul nostru, la tarifele de mai sus se va aplica tarif suplimentar: 15 euro.

Tarife gazduire sediu social ONG-uri:

  • 195 Euro / perioada 6 luni
  • 295 Euro / perioada 1 an - primiti 1 an Gratuit !
  • 495 Euro / perioada 2 ani - primiti 2 ani Gratuit !
  • Gazduirea pentru ONG-uri se face in sectorul 1 sau 2.

Preturile de mai sus sunt finale si NU se adauga TVA.

 

 Date contact

Pentru mai multe detalii cu privire la procedura de gazduire sediu social al unei societati in locatiile noastre ne puteti trimite un e-mail pe: firma@srlconsult.ro.

Daca sunteti hotarat cu privire la infiintarea unei firme, contabilitate, mentiuni si redactare acte Registrul Comertului, gazduire sediu social sau alte servicii, va asteptam direct in una din locatiile noastre fara programare la unul din sediile noastre:

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  osim   |  Acte firma  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinte angajati  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Ajutor de stat  |  Alimentatie publica  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta software  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Audit financiar  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Avocati juristi  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calculul amortizarii  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Circuitul documentelor  |  Cladiri birouri  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contracte de baza  |  Contracte pentru sediu  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Depunere declaratii somaj  |  Desene industriale  |  Dizolvare firma  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept de proprietate  |  Drept societar   |  Durata societatii  |  Efectele comunicarii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire mail  |  Gazduire site  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari firme restaurant  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marci  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare osim  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Inregistrari marci osim  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea personalului  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare voluntara  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Organe statutare  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Prelungire contracte de sediu  |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura speciala   |  Procesarea documentelor  |  Protectia mediului  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Redactare acte   |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii juridice  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Situatii financiare  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Suspendarea activitatii   |  Toate sectoarele  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.