Kyranis Group - consultanta fiscala, contabilitate si expertiza contabila Bucuresti Afisari: 422
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 253
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Vitan, nr. 121, Bl. V1, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0736631803
-------------------------
Web: Internet
  email: office@kyranisbusiness.ro; yanis.kyrana@kyranisbusiness.ro
  site: www.kyranisbusiness.ro

 
Consultanta accesare fonduri europene  
Detalii  video  

Servicii de consultanta Oferit de Kyranis Business S.R.L.

Pentru a putea beneficia de fonduri nerambursabile este necesar să ave?i schi?at un proiect. Noi verificăm apoi dacă entitatea pe care o reprezenta?i este eligibilă ?i dacă proiectul îndepline?te condi?iile necesare ob?inerii finan?ării nerambursabile.

De asemenea, oferim clien?ilor no?tri servicii de asisten?ă ?i consultan?ă pe toată perioada implementării proiectului de investi?ii ?i pe perioada derulării programului de finan?are. Asigurăm asisten?ă tehnică pentru derularea procedurilor de achizi?ii publice pentru proiecte cu finan?are europeană, pentru realizarea cererilor de rambursare, inclusiv a rapoartelor financiare intermediare ?i finale.

1.DEPUNERE PROIECT:

  • Consultanta pentru identificarea oportunitatilor de finantare, verificarea eligibilitatii solicitantului si a activitatilor proiectului, evaluarea criteriilor de punctare si formularea recomandarilor pentru cresterea sanselor de succes;
  • Elaborarea planurilor de afaceri, a studiilor de prefezabilitate si fezabilitate, analize cost-beneficiu, bugete, devize, etc in conformitate cu ghidul solicitantului;
  • Completarea cererilor de finantare si a anexelor aferente in conformitate cu ghidul solicitantului;
  • Elaborarea prognozelor financiare;
  • Consultanta in colaborarea cu institutiile si autoritatile avizatoare, elaborarea cererilor si memoriilor necesare obtinerii avizelor necesare depunerii proiectului;
  • Alte studii si documentatii specifice;
  • Depunerea dosarului de finantare;
  • Suport in perioada de analiza a dosarului de finantare si in perioada de precontractare (eventuale clarificari solicitate de catre evaluatori, modificari ale documentatiei la cerinta beneficiarului etc.).
  •  

    2. IMPLEMENTARE PROIECT:

  • Acordarea de consultanta pe toata perioada implementarii proiectului;
  • Planificarea achizitiilor publice;
  • Intocmire dosare de achizitii;
  • Negocierea in cadrul procedurilor de atribuire;
  • Elaborarea documentatiilor de specialitate;
  • Analizarea legislatiei aplicabile specifice;
  • Derularea procedurilor de atribuire;
  • Definirea si punerea in aplicare a proceselor pentru activitatile de management;
  • Pregatirea rapoartelor de activitate si monitorizare;
  • Realizarea dosarelor de rambursare: intocmirea cererilor de rambursare,intocmirea declaratiilor de esalonare, intocmirea declaratiilor de cheltuieli, intocmirea declaratiilor de cheltuieli;
  • Realizarea rapoartelor de progres.
  •  

    3. PROIECTARE-URMARIRE-AUTORIZARE:

  • Studii de oportunitate;
  • Proiectare planuri de urbanism PUZ, PUD: intocmirea documentatiilor necesare obtinerii avizelor, elaborarea planurilor de urbanism, obtinerea certificatelor, a avizelor si a aprobarilor necesare;
  • Proiectare constructii civile si industriale, elaborarea documentatiilor necesare obtinerii avizelor, elaborarea documentatiilor faza DTAC, PT, CS, DDE, obtinerea certificatelor, a avizelor si a aprobarilor necesare pentru toate specialitatile (arhitectura, rezistenta, instalatii si retele edilitare);
  • Documentatii necesare pentru scoaterea terenurilor din circuitul agricol;
  • Expertize tehnice, studii topografice si geotehnice;
  • Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor de functionare;
  • Alte studii si proiecte specifice.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video