I.D. LEARNING Afisari: 2192
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 947
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Gioacchino Rossini, nr. 4, sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0725.522.349; 0722.508.905
-------------------------
Web: Internet
  email: office@idlearning.ro
  site: www.idlearning.ro

 
Customer Service  
Detalii  

Uneori avem o fina intuitie legata de ce asteapta clientii de la noi. Dar stim cu adevarat?

 

Probabil ca ai avut ocazia sau…. norocul de a avea o experienta extrem de placuta cu un furnizor, indiferent de domeniul sau de activitate. Ai simtit ca ii pasa de nevoile si interesele tale mai mult decat de ale lui (prestigiu, bani, confort). Ai admirat modul in care a gestionat cererea sau plangerea ta, a fost diplomat sideloc agresiv, a gasit cea mai buna solutie pentru tine si… a creat o comunicare autentica si eficienta. Ba chiar ai cumparat in plus sau ai revenit catre el.  Apoi l-ai recomandat mai departe!

Cum ar fi daca s-ar povesti astfel si despre tine sau despre echipa ta?

Sansele de a castiga increderea clientului cresc atunci cand furnizorul are in vedere beneficiile de lunga durata.

La trainingurile iD learning, participantii nostri invata cum sa creeze si sa livreze un serviciu (customer service) de calitate. Unul dintre efecte este acela ca va trece in ochii clientului de la “mod de a-mi atinge un scop” la “partener de drum pe care ma pot baza”.

 

 

In trainingurile noastre de customer service participantii nostri invata sa:

  • fie atenti la nevoile clientului si sa se ridice deasupra propriilor griji
  • identifice, anticipeze si sa gestioneze provocarile venite din partea clientilor
  • transforme reclamatiile in oportunitati de fidelizare a clientului
  • imbine tehnicile de customer service cu cele de vanzare (upselling si cross-selling)
  • creeze o relatie eficienta si de durata cu clientul
  • depaseasca blocajele din comunicarea cu clientul
  • aplice algoritmul solutionarii conflictului in 3 pasi
  • descrie obiectiv faptele situatiei (fara interpretari)
  • exprime in cuvinte specific rezultatul dorit
  • prezinte asertiv beneficiile acordului comun
  • identifice drepturile de relatie in situatia data

 

Structura: pondere teorie/practica = 30/70

Se utilizeaza exercitii, jocuri de rol, discutii de grup, studii de caz si materiale video.

Durata recomandata: min 1-2 zile

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  Activitatile de marketing   |  Analiza de caz  |  Analiza pietei  |  Arta cursuri  |  Competente manageriale  |  Comunicarea cu clientii  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta recrutare  |  Control cv angajati  |  Curs abilitati vanzare  |  Curs abordare strategica marketing  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Curs learning english  |  Curs managementul timpului  |  Curs practici motivationale  |  Curs profilul candidatului ideal  |  Curs project management  |  Curs sedinte eficiente  |  Curs standarde merchandizing  |  Curs teamwork teambuilding  |  Curs tehnici intervievare  |  Curs tehnici mercantizare  |  Curs tehnici negociere  |  Curs tehnici vanzare thomas  |  Curs trade marketing  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri individuale  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri marketing  |  Cursuri tehnici vanzare  |  Echipa specialisti  |  Eficienta manageriala  |  Evaluare profitabilitati clienti  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Intalnire de afaceri  |  Jocuri video  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management / marketing cursuri  |  Management al organizatiei  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Managementul vanzarilor  |  Manager de succes  |  Manager de vanzari   |  Marketing vanzari  |  Materiale arta  |  Mediul de afaceri  |  Negociere cursuri  |  Oameni de afaceri  |  Portofoliul nostru   |  Principiile segmentarii pietei  |  Proiect management  |  Recrutare personal   |  Recrutare specialisti vanzari  |  Sedintele de judecata  |  Sesiuni training  |  Situatii conflictuale negocieri  |  Team building  |  Tehnici de vanzare  |  Tehnici de vanzari  |  Tehnici negociere  |  Tehnici vanzare cursuri  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.