EPARTENER Afisari: 401
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 220
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Negustori, nr. 23, Et.3, Cam. 9, Sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0216883244; 0723007196; 0722486361
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@epartener.ro
  site: www.epartener.ro

 
Consultanta fonduri europene  
Detalii  video  

Epartener va propune un parteneriat de succes alaturi de o intreaga echipa de experti cu o vasta experienta atat in domeniul scrierilor de proiecte finantate din fonduri structurale cat si pe zona de implementare in conditii optime a proiectelor admise. In functie de ideea dumneavoastra de proiect, echipa Epartener va recomanda axa de finantare ce raspunde cel mai bine intereselor dumneavoastra si va asigura consultanta de specialitate pentru scrierea proiectelor si depunerea acestora in termen. Pe perioada implementarii proiectelor, echipa Epartener pune la dispozitia clientilor servicii de management complet de proiect sau servicii de supervizare si asistenta a echipei interne de proiect pe diferite linii de management:

MANAGEMENTUL ACTIVITATILOR DE PROIECT

  • Asigurarea respectarii calendarului de activitati conform contractului de finantare;
  • Propuneri/recomandari in vederea eficientizarii derularii activitatilor specifice;
  • Monitorizarea activitatilor specifice in vederea atingerii indicatorilor proiectului;
  • Consultanta de specialitate in vederea intocmirii documentelor de raportare, etc.;

MANAGEMENTUL FINANCIAR

  • Suport oferit pentru intocmirea si depunerea in termen a cererilor de pefinantare;
  • Suport oferit in elaboarea cererilor de rambursare;
  • Monitorizarea cash-flowului si propunerea de solutii de asigurare a unui cash-flow pozitiv in vederea derularii in conditii optime a proiectului;
  • Consultanta pentru intocmirea/completarea de documente specifice ghidului solicitantului;
  • Consultanta in vederea realocarii unor sume pe linii bugetare in acord cu modificarile legislative sau cu nevoile identificate pe parcursul implementarii proiectului;
  • Sprijin in intocmirea actelor aditionale/notificarilor specifice;
  • Asigurarea unui management al riscurilor ce pot interveni pe perioada implementarii proiectului;
  • Efectuarea unor analize financiare periodice asupra modului de utilizare a resurselor financiare alocate, intocmirea executiei bugetare a proiectului, etc.

MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR PUBLICE

  • Intocmirea planului de achizitii al proiectului;
  • Monitorizarea respectarii planului de achizitii stabilit;
  • Consultanta de specialitate pentru desfasurarea procedurilor de achizitie publica;
  • Elaborarea si/sau verificarea documentatiei aferente procedurilor de achizitii publice;

MANAGEMENTUL RELATIEI CU AUTORITATEA DE MANAGEMENT

  • Comunicarea cu autoritatile de management sau cu organismele intermediare delegate;
  • Recomandarea/intocmirea adreselor de raspuns/solicitarilor/clarificarilor solicitate de autoritatile interesate;
  • Asigurarea unei peranente informari asupra modificarilor legislative sau a altor reglementari emise de autoritatile de management cu impact asupra implementarii proiectului;
  • Formularea opiniilor de sustinere a pozitiei beneficiarului, a notelor justificative, etc.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video