DOBEXPERT Afisari: 68
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 19
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Plivitului, Nr. 68, Sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0722.528.142; 0721.352.131
-------------------------
Web: Internet
  email: info@dobexpert.ro
  site: www.dobexpert.ro

 
Detalii activitate

Oferim consultanta servicii protectia muncii si situatii de urgenta, operator RSVTI, resurse umane si salarizare.

Va ajutam sa fiti intotdeauna la zi cu legislatia mereu in schimbare.

Noi ajutam companii ca a dumneavoastra sa reduca costurile directe si indirecte prin implementarea de sisteme SSM-SU.

Galerie foto
[Image #1] [Image #2] [Image #3] [Image #4] [Image #5] [Image #6] [Image #7] [Image #8]
 
Angajarea in munca  |  Boilere electrice  |  Carte iscir  |  Conform contractului  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta ssm  |  Domeniul iscir   |  Examenului periodic de medicina muncii  |  Instruirea personalului  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lifturi persoane  |  Locul de munca  |  Macarale  |  Medicina muncii  |  Operator rsvti   |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, rsvti  |  Reprezentare control  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii rsvti  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Serviciul medical  |  Sisteme protectia muncii  |  Stivuitoare electrice  |  Stivuitoare manuale  |  Teste sanatate  |  Transpalete electrice  |  Transpalete manuale  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.