AUDIT FINANCIAR AUDIT FINANTCONT Afisari: 3383
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 1368
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Sincai, nr. 15, bl. 5A, sc. 2, et. 6, ap. 54, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  021.423.41.80; 0721.256.336; Fax 021.423.41.80
-------------------------
Web: Internet
  email: audit@audit-contabilitate.ro; contabilitate@audit-contabilitate.ro
  site: www.audit-contabilitate.ro

 
Detalii activitate

Audit financiar si asistenta in vederea retratarii situatiilor financiare in conformitate cu normele IAS; audit financiar intern; certificarea situatiilor financiare pe baza de bilant; expertiza contabila; contabilitate de sinteza (balanta, bilant, raportari); consultanta fiscala; consultanta contabila; planuri de afaceri; fuziuni; divizari de societati.

A†Serviciile pe care compania le ofera in cadrul unor abonamente lunare, cu tarifare orare sau pe misiune, la sediul companiei sau la sediul clientului, cu resurse informatice proprii sau puse la dispozitie de clienti, utilizand o echipa de profesionisti.

Contabilitate si Taxe. Compania este autorizata sa desfasoare lucrari de contabilitate, fiind membra CECCAR de la infiintare. Coordonatorul lucrarilor, Motoc Valentina, este expert contabil din anul 1999 si consultant fiscal din anul 2007, avand o bogata experienta dobandita in zece ani de practica. Dintre clientii nostri catre care prestam servicii de contabilitate si consultanta fiscala in mod direct sau prin colaboratori se numara companii de asigurari viata si generale, brokeri de asigurari, companii de constructii sau dezvoltatori imobiliari, transportatori, societati prestatoare de servicii, societati cu activitate de productie sau comert Lucrarile de contabilitate pe care le asigura compania se refera la evidenta completa, de la prelucrarea documentelor contabile primare, depunerea periodica a declaratiilor catre autoritati, intocmirea ordinelor de plata, calculul taxelor datorate, pana la intocmirea situatiilor financiare, a unor situatii utile managementului, atat in conformitate cu cadrul de raportare statutar (OMF 3055 /2009) cat si in conformitate cu IFRS sau diverse GAAP-uri. Serviciile pot include evidenta de personal si gestionarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca.

Consultanta fiscala este asigurata clientilor prin informari periodice si recomandari potrivit legislatiei in vigoare. Exista colaborari cu prestigioase companii in vederea formularii unor opinii cu solutii fiscale pentru companii clienti. Tarifele se negociaza in functie de volumul si complexitatea activitatii unei companii, fiind revizuite la intervale agreate cu clientul. Sumele lunare sunt fixe pentru un numar de ore lucratoare, iar orele suplimentare sunt facturate separat.

Audit intern si financiar Compania este autorizata sa desfasoare lucrari de audit intern si audit financiar (extern), fiind membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania incepand cu anul 2000. Experienta in acest domeniu a fost acumulata direct si prin colaborari cu prestigioase firme de profil, iar coordonatorul lucrarilor, Valentina Motoc, a fost manager de misiuni de audit financiar. Dintre clientii nostri catre care prestam servicii de audit intern sau financiar (extern) in mod direct sau prin colaboratori se numara institutii financiare non-bancare, companii din domeniul comertului cu echipamente medicale, industriale, produse pentru copii, transport intern si international, logistica, producatori din industria alimentara si altii. Auditul situatiilor financiare se efectueaza conform standardelor de audit adoptate de catre CAFR, iar responsabilitatea noastra este de a exprima o opinie asupra acestor situatii financiare. In cadrul lucrarilor de audit noi vom obtine probe de audit utilizand procedurile interne ale companiei de audit si vom examina controlul intern in cadrul companiei auditate. Orice carenta semnificativa a sistemului contabil si de control intern care ne atrage atentia va fi adusa la cunostinta conducerii printr-o scrisoare separata. Potrivit HG nr. 44/2005 o misiune de audit financiar trebuie sa includa un numar minim de 240 de ore, iar pentru a obtine o asigurare rezonabila, noi, in calitate de auditori, trebuie sa participam la inventarierea stocurilor, obtinerea confirmarilor de solduri si inspectia mijloacelor fixe, toate acestea conducand la stabilirea tarifului pe lucrare. La efectuarea misiunilor de audit intern urmarim cunoasterea entitatii, identificarea controalelor existente si testarea lor, iar experienta noastra include activitatea tipica a unei societati comerciale.

Valentina Motoc

Galerie foto
[Image #1] [Image #2] [Image #3] [Image #4] [Image #5] [Image #6] [Image #7] [Image #8] [Image #9]
 
Asigurare constructii  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari de transport  |  Asigurari generale  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru transportatori  |  Asigurari societati  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta logistica  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Auditori calitate  |  Balanta clientilor  |  Balanta contabila  |  Baza logistica  |  Bilanturi, balante, expertize contabile  |  Brokeri de asigurare  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Constructii comerciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Divizari societati comerciale  |  Echipa de profesionisti  |  Echipamente bancare  |  Echipamente constructii  |  Echipamente industria alimentara  |  Echipamente industriale  |  Echipamente medicale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize financiar-contabile  |  Expertize fiscale  |  Firme infiintare  |  Fuziuni societati comerciale  |  Industria alimentara  |  Infiintare firme  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Mod de viata  |  Personal intern  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Planuri financiare pentru copii  |  Planuri financiare periodice  |  Produse industriale  |  Produse solduri  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Servicii bancare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii informatice  |  Servicii suplimentare  |  Sinteza contabila  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societati asigurari  |  Societati asigurari medicale  |  Societati asigurari transport  |  Societati asigurari viata  |  Solutii domeniul it  |  Transport echipamente  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.