Access Data Media Service - Service si mentenanta imprimante Bucuresti Afisari: 1939
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Copiatoare Vizitatori: 767
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Drumul Taberei, nr. 82 Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212303597; 0744154186
-------------------------
Web: Internet
  email: office@eadm.ro
  site: www.eadm.ro

 
Produse / Servicii
   
1. Asigurarea unui echipament de rezerva  
Asigurarea unui echipament de rezervaIn functie de marimea lotului de echipamente in service si de tipul serviciului contract, firma... detalii >>>
video
   
2. Asigurarea unui stoc minim de piese de schimb  
Asigurarea unui stoc minim de piese de schimb specific echipamentului in serviceFirma asigura un stoc de piese de schimb astfel... detalii >>>
   
3. Despre noi  
Societatea SC Acces Data Media are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii in domeniul echipamentelor de... detalii >>>
   
4. Diagnosticare si remediere Hardware  
Diagnosticare si remediere Hardware si repunere in functiune echipamenteRemedierea unui echipament aflat in contract de service... detalii >>>
   
5. Raport tehnic de calitate  
Toate echipamentele aflate in contracte de service sunt gestionate din punct de vedere al interventiilor si al pieselor de schimb... detalii >>>
   
6. Revizie trimestriala la sediul beneficiarului  
O revizie trimestriala la sediul beneficiarului (Bucuresti si teritoriu).Prin revizie periodica se intelege o interventie la echipamentul... detalii >>>
   
7. Service  
Asiguram service pentru imprimante/mentenanta,Lexmark -Autorizat,Oki,HP...etc. Asiguram preturi exceptionale pentru piesele de schimb si... detalii >>>
video
   
8. Timp maxim de raspuns la sesizari la telefon  
Timp maxim de raspuns la sesizari la telefon / prin deplasare la sediul beneficiarului in Bucuresti / prin deplasare la sediul... detalii >>>
   
9. Verificare retea locala in situatie de incident  
Verificare retea locala in situatie de incident si masuri de remediereIn situatii in care nefunctionarea echipamentului este determinata... detalii >>>
 
Calitatea materialelor  |  Cerintele de transport  |  Consumabile compatibile  |  Consumabile imprimante  |  Consumabile originale  |  Contracte de baza  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Deplasarea   |  Diagnosticare hardware  |  Dispozitive de acces   |  Echipamente performante  |  Echipamente diagnosticare  |  Echipamente tehnologice  |  Echipamente test  |  Furnizori de servicii   |  Imprimante reparatii  |  Instruirea in domeniul calitatii  |  Instruirea personalului  |  Iso 2001  |  Iso 9001  |  Management al calitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management clienti cheie  |  Management general  |  Management timp  |  Management transport  |  Mentenanta service  |  Monitoare color reparatii  |  Monitoare color vanzari  |  Notebook (laptop)  |  Pachet servicii  |  Permanent lung  |  Piata asigurarilor  |  Printare documente   |  Printare laser  |  Proces verbal de predare primire   |  Recomandari   |  Recomandari tehnice  |  Revizie tehnica  |  Service autorizat  |  Service imprimante  |  Service monitoare  |  Service multifunctionale  |  Service multifunctionale laser  |  Servicii adiacente  |  Servicii mentenanta  |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  Standardele de calitate   |  Tehnica de calcul reparatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.